Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb al wel samen met NTM een compleet bugloos object gemaakt.... Maar als jullie geen Sketchuppers willen is dat jullie keus, veel suc6 verder ;)

Bugloos object met sketchup kan natuurlijk gewoon, het blijft alleen riskant. Het is altijd maar de vraag of er wel of niet bugs in zitten, en om nou heel lang aan een model te werken om er daarna achter te komen dat het vol bugs zit is een te groot risico als modeller...

@Blaster, daar vergis je je ff in, met Sketchup kan je verschikkelijk mooi texturen.

Ik dacht ook dat het bagger was bij Sketchup, maar Aad had een filmpje gemaakt waarin hij liet zien hoe makkelijk het eigenlijk is.

Natuurlijk is 3ds max toch wel iets geavanceerder, maar je moet niet zeggen dat het texturen in Sketchup slecht is.

Ik gebruik ook wel eens sketchup voor verschillende models.

Het enige verschil is dat het iets langer duurt, sommige dingen zijn onmogelijk tot bijna onmogelijk in 3dsmax maar wel mogelijk in sketchup en soms is dat andersom, het verschil ligt dus aan het soort objecten die je maakt en of je ze wel bugloos kan maken. (zoals aad en ik ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat slaat dat op ? Alle eilanden bij elkaar zijn groter dan GTI, dus wat je zegt slaat nergens op (is geen negetieve opmerking tegenover gti ofzo, maar als voorbeeld even :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat slaat dat op ? Alle eilanden bij elkaar zijn groter dan GTI, dus wat je zegt slaat nergens op (is geen negetieve opmerking tegenover gti ofzo, maar als voorbeeld even :) )

ik vind gti veeeeel te klein daarom zeg ik da :bonk:

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Link to comment
Delen op andere websites

Thx. Hij is gemaakt door Blaster ;) .

Dit word waarschijnlijk het verhaal.:

Het is ongeveer 1992,

Je naam is Timmy Angelo (De zoon van Tommy Angelo)

Je begint in Liberty city, je beroep is "Taxidriver".

Na een paar mensen rondbrengen is het middag.

Dus je wacht in je auto bij dat cafeetje in Portland kort bij de fishfactory.

Daar komen de mannen van de Leone's uit en houden een wapen tegen je bol.

"An offer you cant refuse"

Nu moet je klusjes opknappen bij de Leone's.

Er is ruzie tussen alle gangs en door orde te maken, roep jij een bijeenkomt in een cafee.

Daar zchiet je iedereen neer.

Je moet vluchten naam een andere stad (Windy City A.K.A. Lost Heaven A.K.A. Chicago).

Nu blijkt dat de stad helemaal hetzelfde is gebleven als de jaren 30 (vervallen enz enz.), behalve de auto's enz enz zijn vernieuwt.

Na een paar maanden onderduiken ga je weer aan de slag, In Windy City.

koop Je een villa, je hebt vrouw en kinderen.

Je klust nog wat verder...

Op een avond ontdek je dat je vrouw en 1 van de 2 Kinderen is vermoord.

Dan bel je naar de Don, je ontdekt dat 3/4 van de gang dood is.

Je gaat op onderzoek en je ontdekt dat 1/2 van de gangs nu ook vestigingen heeft in Vice city (miami).

Je verhuisd naar Vice City.

En begint je eigen gang die de Angelo's zal heten.

Al snel krijg je veel members.

Je gaat alles mooi uitpraten wat al snel zorgd voor een mini war.

de andere gangs helpen je om het te winnen.

Na de war vind je dat je op pensioen moet.

De nieuwe don wordt je zoon die het overleefd heeft.

Je gaat naar een klein privé eilandje en gaat chillen.

The End.

Is hij goed of niet? :klap:

Inspiratie: RoadRunner (Thx man :sigaar: )

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Nee...Het verhaal spreekt me niet zo aan op de een of andere manier...Vrouw...Kinderen... :N Ik heb misschien zélf nog wel een ideetje:

Je bent Ronnie Blackblood, de zoon van Don Blackblood, hij is de baas van de Black Angel's. Op een middag komen er 2 Forelli Sentinel's aan. Don Blackblood geeft jou een wapen (een Uzi), en je moet de 8 Forelli's neer schieten (je hebt zelf 6 gang leden met Uzi's, en je vader met een AK47, de 8 Forelli's hebben 9mm's). Als je alle Forelli's hebt neer geschoten zie je dat je vader neer geschoten word door 2 Forelli's, ze vluchten. Jij neemt de Black Angel's over van je vader, en neemt wraak op de Forelli's.

Missie 1:

Je komt in het Bloodhound Café, je bestelt een banaan, en ziet dat er 2 gemaskerde mannen binnen komen. De ene man houd de baas van het café onder schot, en de andere pakt het geld. Jij vermoed iets, en gooit je bananenschil op de grond. Een man glijd er over uit, en z'n masker valt van z'n hoofd. Jij ziet dat het de 2 Forelli's zijn die je vader hebben vermoord. je rent naar de baas toe van het café en vraagt de namen van die mannen (George Dunisch en Tedd Fortlich), ze horen bij de Northside Forelli's (je hebt de Northside Forelli's, in Liberty City, de Southside Forelli's, in Vice City, en een kleine groep LV Forelli's, in het haven gebied van Las Venturas). Je moet nu alleen de Forelli's volgen naar hun hide out. In missie 2 moet je ze vermoorden.

Missie 2:

Je gaat naar George's en Tedd's hide out, en belt 8-Ball (je vroegere vriend). Hij komt naar je toe, en geeft je een M4. Je stapt bij hem in de auto, en gaat naar het vliegveld. Je steelt een vliegtuig, en vliegt naar Georg's en Tedd's hide out. Vanaf daar stuurt 8-Ball, en moet jij alle Forelli's neer schieten. Helaas haalt 1 FOrelli jullie vliegtig neer, en jullie storten recht in de hide out van George en Tedd. Daarna moet je iedereen neer schieten, en als George en Tedd weg vluchten, hun volgen en vermoorden.

Dit heb ik natuurlijk helemaal zelf verzonnen, dus verander gerust de eilanden en de gangs enzo. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit hoor, ik ben alleen bang voor je dat er een aantal textures er nogal uitgerekt uitkomen in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even melden dat ik nu bezig ben met neon, xenon voorlichten, loadscreens, watertextures en een nieuwe maan.

Komen al deze dingen eri of.. kan ik beter met enkele dingen stoppen ?

Let Me Know...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even melden dat ik nu bezig ben met neon, xenon voorlichten, loadscreens, watertextures en een nieuwe maan.

Komen al deze dingen eri of.. kan ik beter met enkele dingen stoppen ?

Let Me Know...

Goed werk, ja ze komen er waarschijnlijk allemaal in, aangezien we zo veel mogelijk aan vc willen modden :)

Link to comment
Delen op andere websites

2Vragen

1.Wordt de mod gesteld op Vice City of San Andreas (gelukkig heb ik ze allebei)

2.Wanneer word het ongeveer gereleased (verwacht dus)

1996 is juist een leuk jaar voor Mafia Stories... toen begon het echt.

@Blaster27 Dank je voor de antwoord.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...