Jump to content

gta london


matt

Recommended Posts

Nee, dat is GTA London 1961, een uitbreiding op GTA London 1969. Deze is gratis te downloaden (niet in de winkels verkrijgbaar), en dus enkel voor PC.

ok en hoe kunnen we legaal komen aan 69?

Ik heb GTA London 1969 gewoon in de winkel (Game Mania) gekocht, samen met GTA1 (double pack):

25237775.JPG

Ik heb GTA London 1969 voor PC ooit eens apart gezien in de Fnac. GTA London 1969 voor de PlayStation heb ik ook gezien bij Game Mania, tussen de tweedehandsspellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook al een tijdje opzoek naar gta Londen heb hem ooit lang gelden op de PS1 gehad maarja die heb ik al lang niet meer. Dus hij is nergens op internet volledig in Legaal te downloaden? :?

Nee, enkel GTA London 1961, maar daar heb je dan GTA London 1969 voor nodig, en voor GTA London 1969 heb je GTA1 nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook al een tijdje opzoek naar gta Londen heb hem ooit lang gelden op de PS1 gehad maarja die heb ik al lang niet meer. Dus hij is nergens op internet volledig in Legaal te downloaden? :?

Nee, enkel GTA London 1961, maar daar heb je dan GTA London 1969 voor nodig, en voor GTA London 1969 heb je GTA1 nodig.

Ik begrijp het erg ingewikkeld maar wel jammer :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb gisterenavond dat zogenaamde "Double Pack" besteld en nu zou ik graag wat dingen willen weten.

Mijn vragen, zitten in dit pak ook alle plattegronden bijgesloten? Is het 1 CD/DVD? Of heeft elk spel z'n eigen CD/DVD?

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisterenavond dat zogenaamde "Double Pack" besteld en nu zou ik graag wat dingen willen weten.

Mijn vragen, zitten in dit pak ook alle plattegronden bijgesloten? Is het 1 CD/DVD? Of heeft elk spel z'n eigen CD/DVD?

Volgens mij zitten er geen plattegronden bij, want die zaten alleen bij de originele. Dit is al de zoveelste herdruk, waardoor er geen plattegronden bijzitten, zoals bij mij ook helaas het geval is... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zitten er geen plattegronden bij, want die zaten alleen bij de originele. Dit is al de zoveelste herdruk, waardoor er geen plattegronden bijzitten, zoals bij mij ook helaas het geval is... :{

Oh dat is jammer, maar aan de andere kant voor 10 Euro moet je ook niet teveel verwachten.

Gelukkig heb ik de plattegronden van de Playstation versies nog.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
ok en hoe kunnen we legaal komen aan 69?

(Late reactie) Je kan het nog altijd online kopen, in de Take Two Store. Grand Theft Auto: The Classics Collection, bevat GTA 1, GTA London 1969 en GTA2, voor amper $9.99.

Ik heb gisterenavond dat zogenaamde "Double Pack" besteld en nu zou ik graag wat dingen willen weten.

Mijn vragen, zitten in dit pak ook alle plattegronden bijgesloten? Is het 1 CD/DVD? Of heeft elk spel z'n eigen CD/DVD?

(Nog een late reactie) Dat double pack waarvan ik een screen postte van de hoes (zie enkele posts hoger) bevat 2 CD-roms, respectievelijk Grand Theft Auto en GTA London 1969. Helaas zitten er geen plattegronden bij en is het geheel eigenlijk maar goedkoop verpakt. Bij Rockstar's Grand Theft Auto: The Classics Collection (verkrijgbaar voor PC en PSone) zit geloof ik wel een plattegrond, ofwel een poster.

@arendsoog: Welkom op het forum, en je hebt zojuist een topic van anderhalf jaar gebumpt. :bier:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...