Jump to content

gta 1 hetzelfde als


vice

Recommended Posts

ik heb een vraagje is gta advance(nr.1)juist hetzelfde als gta 1 op de pc of zitten er verschillen tussen.

over de graphics,wat kan je meer,zijn er meerdere wapens,grotere kaart,... enzo van die dingen ga die kaart nu niet vergelijken met gta sa want dan is het echt wel groter! alleen gta advance vergelijken met gta 1.

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's wiebelen ook zoals in de 3D-GTA's om ze zo wat 3D te laten lijken.

Als je auto bijna ontploft zal je niet zoals in GTA1 van dat getik in je motor horen maar zul je vuur uit je motorkap zien komen zoals in GTA2.

ja bij gta advance kan je met je wagen lekkere donuts doen :puh: vind ik wel leuk zeker als de politie je op de hielen zit

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt Hidden Packages, meer auto's (Formule 1 wagen bijvoorbeeld), een verhaallijn (een leuke, vind ik), grotere map (Portlnd, Staunton Island, Shoreside Vale), auto's kunnen kantelen, je hebt een winkel waar je bommen kan kopen (voor in je auto), je hebt een Car Crusher, en je hebt de vlgende wapens, in Portland heb je maar een paar wapens, in Staunton alle wapens die je in Portland had + meer wapens, en in Shoreside alle wapens it het spel:

Portland:

-Honkbalknuppel $100

-Pistool $250

-Uzi $800

-Shotgun $1000

-Armor $3000

Staunton Island:

-Molotov Cocktail $2000

-Grenades $3000

-Vlammenwerper $5000

-Assault Rifle $3000

Shoreside Vale:

-Bazooka $10.000

-Katana $5000

-Minigun $15.000

Ik heb heel het spel met die Shotgun uitgespeeld. :D Je hebt ook gangs in GTA Advance (en dat is leuk, want die gaan je ongeveer allemaal haten), je hebt het Colombian Cartel, de Triads, de Yakuza, de Maffia (geen Leone Familie), de Diablo's, en de Yardie's (misschien nog meer), alle gangs zitten op ieder eiland. Ik zal maar een beschrijving geven van de gangs, dat heb ik zelf uitgevogeld, want het word nergens uit gelegd.

Wit = Triad's

Geel = Diablo's

Een beetje grijs achtig = Maffia én Yakuza (wat ik toch wel vreemd vond)

Rood achtig = Yardie's

Roze = Colombian Cartel

Zo...Even dit stukje tekst PM'en naar iemand van WikiGTA. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat info, over wie bij welke gang hoort, en of ze dood gaan.

Vinnie: Maffia (gaat dood door jou)

8-Ball: Maffia (?) , maar op het laatst niet meer geloof ik (word gearresteerd, gaat niet dood)

Jhonnie: ??? In iedergeval een vijand van de Yardie's (gaat dood door de Yardie's)

King Courtney: Yardie's (gaat dood in de een na laatste missie door jou)

Cisco (of hoe hij ook heet): Colombian Cartel (gaat dood, het Cartel denkt dan dat jij het hebt gedaan, en ze worden vijanden van jou)

Asuka: Yakuza (blijft in leven)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
[...] grotere map (Portlnd, Staunton Island, Shoreside Vale) [...]

Even deze late reactie (nu het topic toch een duwtje in de rug gekregen heeft :D)...

Ik denk dat GTA1 toch groter is dan GTA Advance. In GTA Advance heb je namelijk alleen Liberty City, in GTA1 heb je Liberty City, San Andreas en Vice City (niet de plattegrond zoals we ze in 3D kennen natuurlijk). Met die drie samen bekom je volgens mij een grotere oppervlakte.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Klein vraagje hoe kan King Coutney doodgaan als je in gta 3 missies voor hem doet.

* BUMP * :$ Ik wil dit graag eens medelen, ik heb laatst de missie Assault Joint nog eens gespeeld en toen vond ik het antwoord op deze vraag. :Y King Courtney gaat niet dood in GTA Advance, hij vlucht net op het moment dat jij hem wil vermoorden. Dit is dan ook de voorlaatste missie van Gta Advance. En jullie vragen jullie mischien af waarom King Courtney dood moet. Nou, hij zat achter enkele aanslagen op Mike. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...