Jump to content

liberty city stories the movie


quinton

Recommended Posts

omdat er niet meer gereageert word in dit topic :-( , zal ik alle verwijzingen maar op een rijtje zetten!

Toni noemt zijn oude vriend op het einde van het gesprek Jiz, dus dat is een verwijzing naar Jizzy de pimp uit SA.

Tijdens de aftiteling zie je een ochtendkrant van Liberty Three, dat is de krant die je ook als boekje bij geleverd kreeg toen je het spel kocht.

ook tijdens de aftitling komt er tussen door het nieuws, waar je een aantal verwijzingen kan zien:

-vreemde lichten gezien boven Bone Counte (ufos).

-Vice city's strand feest afgezegt wegens haai aanvallen.

-Liberty city weer de slechste stad van U.S. (zie dat boekje van LCS weer)

-leatherface heeft weer iemand gedood in panoptican.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • quinton

    15

  • Dogwatch

    7

  • <<Salvatore Leone>>

    3

  • tjah77

    2

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Wel mooi alleen hele blokkige graphics, maar dat zal aan de PSP liggen, verder vind ik het iets jammer dat die slechterik zich zomaar overgaf lol :puh:

Maar zeker goed gemaakt dude, een 9 geef ik je ervoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Jammer van dat slechte engels, maar het flmpje was echt top! een 8! Zou je btw 1 2 en 3 opnieuw willen uploaden? Ze zijn verlopen :(

Nope sorry ik heb ze zelf niet meer :N

de enige optie die ik nog voor jullie heb is om deze LCS film te kijken (hopelijk hebben jullie hem nog nie gezien)

Rulez of the Streets

of mijn laatste SA film hier kan je hem downloaden:

Destiny

kijk anders voor meer info op mijn site (zie mijn sig. ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

@ Quinton: Ik las dat iemand ooit vroeg of je de eerste, tweede en derde movie van 'LCS the movie' nog een keer wilt uploaden, aangezien de oude links verlopen zijn. Jij antwoorde daarop dat het niet kon omdat je gewoonweg die filmpjes niet meer hebt. Nu kan ik me nog herinneren dat in die tijd dat jij die filmpjes gemaakt had, dat ik ze ook allemaal gedownload had. Ik zocht net even op mijn computer of ik ze nog toevallig had, en na een tijdje zoeken vond ik ze. Ik heb ze speciaal voor jou even opnieuw geupload met rapidshare, zodat andere mensen ze eventueel weer kunnen downloaden. Nu kun jij bijvoorbeeld deze downloaden en ze ook met Youtube of Google Video uploaden, zodat ze nooit verlopen. Maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten. ;) Hieronder de download links van de eerste, tweede en derde filmpjes van LCS the movie.

Liberty City Stories The Movie 1

Liberty City Stories The Movie 2

Liberty City Stories The Movie 3

Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt Bling,

ik ben niet van plan ze op youtube te zetten want ze staan nu gewoon op mijn pc,

en als ze weer geupload moeten worden dan kan dat nog altijd.

De kwaliteit is al niet zo goed, en youtube verslechterd dat alleen maar.

nogmaals bedankt bling ;)

Bewerkt: door quinton
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...