Jump to content

Heb ik GTA1 of GTA London?


Nickonly

Recommended Posts

Ik heb een vraag en ik dacht dat ik hem hier het beste kon stellen. Ik heb namelijk een keer (dacht ik) gta (1) gekocht. maar toen ik eens goed naar het doosje keek, merkt ik op dat er een engelse vlag op stond. En nu week ik het niet meer. Het doosje ziet er uit als gta londen, maar het spel is volgens mij gta 1. dus zou iemand even kunnen zegen wat ik nou eigenlijk heb?!?! :?

Link to comment
Delen op andere websites

nou, hij zag eruit zoals in gameplay op foto 1, maar het hoesje van gta londen, ik zal ff snel een foto van voor en achterkant van doosje maken ja dat lukt dus niet (batterijen). maar ik denk dat het gewoon gta 1 is, met voorkant van gta londen. raar, maar ja..

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

nou, hij zag eruit zoals in gameplay op foto 1, maar het hoesje van gta londen, ik zal ff snel een foto van voor en achterkant van doosje maken ja dat lukt dus niet (batterijen). maar ik denk dat het gewoon gta 1 is, met voorkant van gta londen. raar, maar ja..

Het zal ingame toch wel tevoorschijn komen?

Heb je het hoofdmenu, waaruit je uit verschillende gangsters kunt kiezen, en uit de steden: San Andreas, Vice City, en Liberty City?

Of heb je een "getekend" menu, waaruit je uit Londonse namen kan kiezen? en hoor je een Radiozender?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet een getekend menu, lijkt meer op een oude roestige plaat. Ik kan uit gangsters kiezen, maar ik kan niet uit steden kiezen. Dat kan ook gewoon zijn omdat ik het nog niet heb vrijgespeeld, speel het bijna niet. Dus ik denk dat ik gta 1 heb.

Toch raar dat de voorkant anders is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb GTA:Londen maar het is niet dezelfde cover al hier staat... Er staat wel GTA:Londen op de cover

en de cheats werken en ingame is het ook hetzelfde. Ik denk dat ik een speciale heb... :t

Misschien de uitbreiding ervan: GTA London 1961 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze cover:

cacryj097rn.jpg

achteraan staat er wel degelijk 1969... :{

Dan is het misschien de eerste cover toen hij uitkwam, van GTA, GTA2 en GTAIII bestaan ook verschillende covers. (ik zal straks wat plaatjes posten, mijn pc blokkeert weer :ch: )

Edit:

Grand Theft Auto covers:

G%20T%20A.jpg

gta_1_web.jpg

0071042521016_500X500.jpg

GTA London 1969 covers:

logo_gtauk.jpg

B000059LRA.02.MZZZZZZZ.jpg

gtalondon69_product_shot_PC.jpg

GTA2 covers:

grand-theft-auto-2.jpg

gta2.jpg

GTAIII covers:

gta3cover.jpg

gta3-pc.jpg

GTA3_PAL.JPG

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...