Jump to content

GTA2 Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

Beide kloppen niet, want ik had het over de titel op de cover, niet de rest van de cover. Ik maak een wat makkelijker voor je, je hoeft er maar één op te noemen. (Aangezien eentje niet helemaal klopt omdat er 2 covers zijn van de eerste GTA en ik daar geen rekening mee had gehouden.)

Als een antwoord ''niet helemaal klopt'', is het toch gewoon fout?

anders dan de andere covers staat hier GTA2 op, in plek van Grand Theft Auto 2. :D

vnidft.jpg

Zou een juist antwoord dan niet zijn dat GTA2 als enige GTA, met een nummer in de titel, een westerse ''2'' heeft in plaats van een Romeins getal, zoals alle andere genummerde GTA's?

En ik had ook nog eens een andere cover bekeken, dan moet wel aangegeven worden welke cover het hier over gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 614
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    56

  • need my speed

    51

  • Dotz

    49

  • Flitskikker

    41

Zoals ik al zei wist ik eerst niet dat er meerder covers waren, dus daarom had ik ook niet verteld welke ik bedoelde. En ik had inderdaad in gedachte dat hij als antwoord moest geven dat het getal '2' werd gebruikt, maar omdat er ook een andere cover was met alleen 'GTA2' heb ik zijn antwoord goed gerekend omdat dat mijn fout was. (omdat ik niet verteld had welke cover ik bedoelde) Maar wat maakt het eigenlijk nog uit? De volgende vraag is al gesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is hem nou juist :puh: Iemand die een verkeerd antwoord heeft gegeven heeft een vraag gesteld! Volgens mij gaat dat tegen de regels van de quiz in ;) .

Wie zegt dat zijn antwoord fout is? Het klopt dat er 'GTA2' stond op een van de covers en dat komt niet voor op andere Grand Theft Auto covers, er is inderdaad een Grand Theft Auto 2 cover waarop het voluit geschreven stond, maar omdat ik niet gezegd had welke ik bedoelde heb ik die maar even niet meegeteld.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...