Jump to content

Rulez of the streets


quinton

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • quinton

    14

  • Svenie

    6

  • Samurai

    3

  • LucasV

    2

Top Posters In This Topic

quinton, ik geef je filmpje een 7. :)

Jammer dat er wat spelfoutjes in zaten (i moet altijd I zijn, your => you're enz...)

Zeer goed dat je toch geprobeert hebt iets van geluid er in te stoppen. (iets waar Edison Carter misschien werk kan van maken in z'n volgende cheatdevice).

Nog een 'foutje', Yardi's zijn eigenlijk totaal geen homies, niggas, maar Rasta's. Als homies had je beter de South Side Hoods gebruikt (diegenen in hun busjes op SSV).

PS: Hoe doe je dat om je mannetje weg te laten wandelen zonder dat de camera mee gaat? En wat met die kerels achterin in je auto?

Edit:

Was ik nog vergeten: Probeer in je volgende filmpje de onderschriften misschien wat langer te laten staan (soms kon ik het niet gans lezen omdat het al terug weg was). En wat je ook misschien kan is een ander lettertype (dat van LCS?) of per persoon een ander kleur letters.

Ik hoop dat je hieraan wat gehad hebt om enkele dingen te kunnen verbeteren in je eventueel volgend filmpje. :bier:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

heeeel erg leuk filmpje quinton :Y er zit echt een spannende verhaallijn in, het filmpje is helemaal perfect op 1 klein puntje na, namelijk: soms in het filmje als 2 mensen met elkaar aan het praten zijn is het helemaal stil, misschien kun je beter ook wat muziek zachtjes op de achtergrond dan doen. maar voor de rest was het filmpje top :tu: ik geef je een 9,7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net pas bekeken, en ik moet zeggen dat ik dit een heel mooi filmpje vind.

Ga zo door!

Oh ja, voor dit filmpje geef ik je een 9,5/10.

KUTGW :klap:

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...