Jump to content

Side missions


XxViperxX

Recommended Posts

Moet je om 100% uit te spelen alles tot/met lvl 10 uitspelen?

en met de vuilniswagen alleen 1x alle vuilnisbakken ophalen?

en met de radio grafisch bestuurbare auto's hebben jullie enige tips hoe je die kan halen?

en moet je daarbij ook alle 10 laps achter elkaar gehaald hebben voor 100% of gewoon 1x winnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je om 100% uit te spelen alles tot/met lvl 10 uitspelen?

Ja, onder andere. Maar je moet bij elke auto level 12 halen, behalve bij de taxi, daar moet je level 100 halen.

en met de vuilniswagen alleen 1x alle vuilnisbakken ophalen?

Ja, ik dacht het wel.

en met de radio grafisch bestuurbare auto's hebben jullie enige tips hoe je die kan halen?

Heel veel oefenen.

en moet je daarbij ook alle 10 laps achter elkaar gehaald hebben voor 100% of gewoon 1x winnen?

Gewoon één keer winnen.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand ook waar je de tank vandaan kan halen?

dat is namelijk ook de makkelijkste manier voor de vigilante missies.

en waar is de beste plek om de firetruck missies te starten?

die telefooncellen voor side missions, wanneer gaan die ringkelen?

want ik heb alleen die telefooncel bij dat taxibedrijf horen afgaan en die andere die heb ik nog nooit gezien

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand ook waar je de tank vandaan kan halen?

dat is namelijk ook de makkelijkste manier voor de vigilante missies.

De tank heb ik gestolen van het leger, eens je die hebt is het inderdaad een fluitje van een cent om vigilante missions te doen.
en waar is de beste plek om de firetruck missies te starten?
Ik zou Portland of Staunon kiezen, mij is het ook nog niet gelukt level 12 te halen. Shoreside zou ik zeker niet nemen omdat dat eiland geen brede straten heeft om eens goed door te rijden en je moet grote omwegen maken door al dat water.
die telefooncellen voor side missions, wanneer gaan die ringkelen?
Als je opneemt is het ofwel voor streetraces met wagens ofwel met moto's. De andere die niet rinkelen rinkelen nooit.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de RC challenges, dus met die bestuurbare autootjes, heb je drie levels per eiland.

1ste level: 1 rondje

2de level: 2 rondjes

3de level: 3 rondjes.

Je moet op elk eiland in totaal dus 6 rondjes rijden bij elke RC challenge om de 100% te halen.

weet iemand ook waar je de tank vandaan kan halen?

dat is namelijk ook de makkelijkste manier voor de vigilante missies.

1. STelen van het leger

2. bij 100% spawnt hij in Fort Staunton

3. In de missie 'shogun showdown' op shoreside vale, kan je er één stelen van de Yakuza. ( Zie ook dit bericht van mij: klik )

die telefooncellen voor side missions, wanneer gaan die ringkelen

De telefooncellen met de bikeraces worden beschikbaar na de missie van Maria; Booby Prize

De telefooncellen met de autoraces zijn beschikbaar na de missie van Ma Cipriani; Grease Sucho

Link to comment
Delen op andere websites

dus met die RC challenges moet je ook maximaal die van 3 rondjes halen?

die zijn echt klote :ch:

Ja! Ze kantelen altijd om door die enorme grip op de banden, waardoor je ingehaald wordt, verliest en het 'Mission Failed' is. Dan mag je voor de zoveelste keer opnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

de truuk is om niet vol gas te rijden en je kan het best sturen met de analoog stick yep.gif

Inderdaad de autootjes draaien makkelijker en slippen minder vlug als je af en toe het gas eens loslaat. Dus als je wil draaien, rem je ff en dan draai je zonder te slippen.

Wat betreft de analog stick, dat hangt van persoon tot persoon af. Ikzelf vond het gemakkelijker met de pijltjestoetsen. Je moet dat eigenlijk voor jezelf een beetje uitzoeken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje over de side-missie ''Slash TV'' die je unlocked op de boot helemaal rechts onderin.

Hoe moet je die missie halen om toch tot de 100% te komen? of is daar geen vast level voor?

zo jah, enige tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet 2 keer level 5 uitspelen. Per level komen er alsmaar meer vijanden met chainsaws op je rennen.

Tips:

Zorg voor genoeg armor en health.

Een wapen zoals een M-60 of shotgun is aangeraden.

Ik heb hem zeer makkelijk gehaald door helemaal in het midden te staan met een M-60 ( die spawnt aan je savehouse wanneer je alle rampages gehaald hebt) en gewoon hele tijd rond te draaien en op de vijanden te locken. Met dat wapen zijn ze vrijwel direct dood.

Anders is het shotgun aangeraden, als je van dicht genoeg schiet, zijn ze in één keer dood. De truc is om van de vijanden weg te lopen tot er een aantal meter tussen jou en hen zit, je dan om te keren en er 2 af te knallen. Daarna doe je weer juist hetzelfde...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet 2 keer level 5 uitspelen. Per level komen er alsmaar meer vijanden met chainsaws op je rennen.

Tips:

Zorg voor genoeg armor en health.

Een wapen zoals een M-60 of shotgun is aangeraden.

Ik heb hem zeer makkelijk gehaald door helemaal in het midden te staan met een M-60 ( die spawnt aan je savehouse wanneer je alle rampages gehaald hebt) en gewoon hele tijd rond te draaien en op de vijanden te locken. Met dat wapen zijn ze vrijwel direct dood.

Anders is het shotgun aangeraden, als je van dicht genoeg schiet, zijn ze in één keer dood. De truc is om van de vijanden weg te lopen tot er een aantal meter tussen jou en hen zit, je dan om te keren en er 2 af te knallen. Daarna doe je weer juist hetzelfde...

ik deed het met een katana gewoon blijven staan en als ze afkwamen had ik drie koppen tegelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...