Jump to content

Is GTA2 het kopen waard?


S.W.A.T.

Recommended Posts

Hij is het kopen wel waard maar ik zou hem eerder downloaden dan kopen. (Kost namelijk geen geld.) :Y

Het is voor de meeste GTA fans leuker als je het speldoosje en de CD-rom in je handen kan nemen. Dan kan hij ook tussen je andere GTA's staan in je gamesrekje. :puh: Ik heb nu ook een gekopieerde versie van GTA2, maar als ik hem eens origineel zie staan in de winkel koop ik hem. Jammer dat Grand Theft Auto: The Classics Collection niet meer te vinden is in de gamewinkels. Dit lijkt me namelijk een leuk collector's item. En het is officieel van Rockstar zelf, in plaats van zo'n 'best buy' reeks waar het halve hoesje bedekt wordt door de naam van die 'best buy' reeksen...

Hier een voorbeeld van wat ik bedoel (deze heb ik, en Typhoon ook :puh:)

39696463567a653646314c585a34595551-100x100.jpg

Het is mooi om dat doosje te hebben.

Maar het geld het is simpeler te downloaden en waar kan je hem nog kopen ik heb echt bij geen een winkel meer zien liggen. Ik ben het ook eens met jou om heel die verzameling in een gamerekje ofzo te hebben. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    6

  • S.W.A.T.

    4

  • NickBonJovi

    3

  • nasdreas

    2

GTA2 is een heel stuk ouder dan de nieuwste Grand Theft Auto's, denk maar aan Vice City Stories, maar indien je een echte 'Grand Theft Auto'-liefhebber bent moet je dit spel zeker zo snel mogelijk aan je collectie toevoegen. Ikzelf speel momenteel ook GTA2 en vind het een zeer goed spel, met leuke missie's. GTA2 moet dus zeker niet onderdoen voor de later uitgekomen (3D-)GTA's. Denk ook niet dat GTA2 veel gemakkelijker is dan 3D-GTA's want de 'top down'-view vergt in het begin wat geduld.

[...]

Wie koopt er die spellen nu nog? Ze zijn Zooo Slecht afgewerkt en niet leuk ( Gta 2 wel )

Gwn Downloaden

[...]

Sommige mensen, de echte GTA-diehards, willen een officieel doosje van GTA2 (een voorbeeld daarvan is reeds door VforV gepost).

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen, de echte GTA-diehards, willen een officieel doosje van GTA2 (een voorbeeld daarvan is reeds door VforV gepost).
Dat doosje was van een GTA Double Pack (met Grand Theft Auto en GTA London 1969), maar het is niet een 'echte Rockstar Double Pack'. Daarom zou ik graag deze officiële collectors editie van Rockstar Games voor PC te pakken willen krijgen.

Het originele GTA2 hoesje ziet er zo uit:

Gta%202%20(grand%20theft%20auto%202).jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb hem op ps1 wel nog leuk.(wel saaie missie's)

ik raad de nieuwere gta's aan!

ps: de gta 2 hoes is ook bijna tzelfde van gta 2 foor de pc :schater:

Tuurlijk raad iedereen de nieuwere aan. Maar de oudere GTA's zijn collector items. Zelf ben ik ook een groot fanaat en wil ik ze liever niet van de site gedownload hebben. Gewoon een mooi hoesje :D. Alleen gaan die dingen er zo snel uit als ze wat ouder zijn :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 is een heel stuk ouder dan de nieuwste Grand Theft Auto's, denk maar aan Vice City Stories, maar indien je een echte 'Grand Theft Auto'-liefhebber bent moet je dit spel zeker zo snel mogelijk aan je collectie toevoegen. Ikzelf speel momenteel ook GTA2 en vind het een zeer goed spel, met leuke missie's. GTA2 moet dus zeker niet onderdoen voor de later uitgekomen (3D-)GTA's. Denk ook niet dat GTA2 veel gemakkelijker is dan 3D-GTA's want de 'top down'-view vergt in het begin wat geduld.
[...]

Wie koopt er die spellen nu nog? Ze zijn Zooo Slecht afgewerkt en niet leuk ( Gta 2 wel )

Gwn Downloaden

[...]

Sommige mensen, de echte GTA-diehards, willen een officieel doosje van GTA2 (een voorbeeld daarvan is reeds door VforV gepost).

Je kan toch zelf een hoesje ervan maken, gewoon Googlen, beetje knippen, printen en dan goed op het hoesje plakken en klaar! :*D
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch zelf een hoesje ervan maken, gewoon Googlen, beetje knippen, printen en dan goed op het hoesje plakken en klaar! :*D
Je snapt het niet. De fans willen het originele doosje/hoesje. Ik heb nu ook een gekopieerd hoesje dat ik gekopieerd heb van het originele van mijn neef (net zoals de CD) maar als ik de originele kan kopen ga ik dat ook doen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Grand Theft Auto 2 is zeker het kopen waard. Het is een fantastische game en ik amuzeer me er heel hard mee.

Het is leuk als je de originele hebt , maar ik heb gewoon een dowload ervan.

Groetjes,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Als je het nog niet is opgevallen, de topic is al een jaar oud zo ongeveer. :puh:

En het is nu ook te downloaden(legaal), zelfs door Rockstar wat verandert om voor de meeste nieuwe PC's te werken.

Mischien moet iemand eens de (heel) oude ongebruikte topics sluiten.

Het blijft wel de beste(en een van de eerste) die ik gespeelt heb. Zo simpel, alsnog best moeilijk maar niet te moeilijk, evenmin te makkelijk, gewoon perfect! :puh: En je kan er zelfs mappen makkelijk voor maken.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...