Vic Vanc Posted January 27, 2008 Report Posted January 27, 2008 Ik mag hem geneens downloaden geeft teveel troep virus zegt ie dus niej egt zo dom gratis mag het npg niet Quote
CarThief Posted January 28, 2008 Report Posted January 28, 2008 Mischien virus scanner uitschakelen tijdens download en installatie. Ik kreeg geen virus melding. Zal mischien wel een overgevoelige virus scanner zijn. Quote
Vic Vanc Posted January 28, 2008 Report Posted January 28, 2008 Ik mag hem nu dowloaden 1 probleem ik kan geen engels kunnen jullie help wat ik bij wat moet invullen bijvoorbeeld er staat ZIP dan zeggen jullie dat daar dat moet staat en dat typ ik daar en er staat steeds:privacy policy Quote
Miek Posted February 2, 2008 Report Posted February 2, 2008 Als ik hem een kwartiertje speel, ben ik het al beuh,met al die respect troep! Quote
NickBonJovi Posted February 2, 2008 Report Posted February 2, 2008 Ik doe gewoon GodOfGta en RSJABBER en dan gewoon lekekr niks doen x3 Quote
Houser Posted March 7, 2008 Report Posted March 7, 2008 sorry ik heb gta 2 ook maar warom zoon out spel eiglijke because it rocks! Still Speel ik het elke dag, Op school met 3 gasten uit de klas zooka zooo vet! Quote
TomHagen Posted March 9, 2008 Report Posted March 9, 2008 Als ik hem een kwartiertje speel,ben ik het al beuh,met al die respect troep! Het is inderdaad gewoon een slecht spel, maar de gedachte aan die vroegere ouwe tijd waarin je niet beter wist maakt het fantastisch Quote
Houser Posted March 16, 2008 Report Posted March 16, 2008 Als ik hem een kwartiertje speel,ben ik het al beuh,met al die respect troep! Het is inderdaad gewoon een slecht spel, maar de gedachte aan die vroegere ouwe tijd waarin je niet beter wist maakt het fantastisch Je zou Game Hunter eens moeten downloaden met wat maps van Carthief, Is echt super rlx om met paar maten te rachen en beuken! Quote
Recommended Posts