Jump to content

Auto's op Francis Airport International


VforV

Recommended Posts

Hallo,

Ik was op de vlucht voor de politie en ging de police bribe ster bij de luchthaven halen en toen zag ik dat er gewoon auto's rondreden die die weg volgden op de luchthaven. Anders gebeurt dit nooit en passeert daar geen kat. Is dit normaal of was het gewoon een bug:?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik denk het wel. De keer erna dat ik LCS terug speeldde was alles weer dood en verlaten, jammer want een luchthaven zou druk moeten zijn. Zo van die bagagewagentjes die rondcrossen, speciale wagens met zo'n trap op enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij rijden er ook geen auto's op de luchthaven. Je ziet alleen vliegtuigen stil staan en waar je niet in kan en vliegtuigen opstijgen en landen.

Een bug lijkt me dus. Heb je ook screen overigens?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij rijden er ook geen auto's op de luchthaven. Je ziet alleen vliegtuigen stil staan en waar je niet in kan en vliegtuigen opstijgen en landen.

Een bug lijkt me dus. Heb je ook screen overigens?

Ze reden gewoon op die 'straat' die afgesloten wordt door een slagboom (--> waar ze gewoon doorreden) en op het einde aan de startbaan keerden ze om (ze reden ook tegen de muur bij het draaien dan).

Ik heb jammergenoeg geen screens, ik zou beter die befaamde 'cheatdevice' eens installen (hij staat op m'n pc hoor).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Soms heb ik dat ook wel eens dat er een Politiewagen rondrijdt, verder geen andere auto's

Waarschijnlijk een bug of glitch

Waarschijnlijk een fout met de codecs van de auto of de weg => soms steken er ook auto's door het dak van de tunnel.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij heb ik het in sanandreas. :*D

als ik ga landen zie ik ze meestal

alleen bij mij zijn het meestal taxi,s

maar in gtaIII heb ik het nog niet gezien :N

het zal volgens mij wel een bug zijn

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

in gta 3 heb je het nog nooit gezien? ja kan het hoord ook niet in een spel te zitten he..

alles is denk nu wel gezecht he? dus slotje?

(over 1 bug valt denk niks meer te vertellen)

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Heb ik ook gehad ja,

Ze rijden gewoon door, ik volg ze met brandweerwagen ze reden door hele airport.

Allemaal patriots maar vooral veel taxi's reden daar gewoon... en idd bij die muur keren ze om en gaan ze weer terug :) was heel mooi. hoort eigenlijk alleen af en toe brandweerwagen langs te rijden, tenminste dat heb ik vaker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die auto's komen bij mij vaak voor.

in deze gta's komen ze bij mij voor :

In vice city stories

In san andreas

In liberty city stories

Vind het wel raar is net of ze tegen elkaar racen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...