Jump to content

De respect-truc


petertjah

Recommended Posts

Krishna%20Respect.gif

Ja, dat zie je goed. Ik heb de Krishna even als voorbeeld gepakt. Zoals je ziet heb ik al het respect van 1 van de drie gangs. Maar, zonder dat de andere gangs mij haten. Hoe dit werkt?

Hoe krijg je dit voor elkaar?

Ga eerst naar de gang waar je het respect van wilt. In dit voorbeeldje was dat de Krishna.

Het klinkt raar, maar de gang waarvan je het respect wilt moet je eerst killen totdat de - knippert.

Hierna ga je naar de gang waar de gang die je net 'gekilled hebt' een hekel aan heeft. In dit voorbeeld was dat de Russian Mafia.

Kill die gang, de gang die je net vermoord hebt, Krishna in het voorbeeld, wordt langzaam weer happy. Kill de gang (in dit voorbeeld russian mafia) net zolang tot de andere gang weer helemaal tevreden is. (dus dat de + knippert) De Krishna, in dit voorbeeld.

Natuurlijk is de gang die je net 'gekilled' hebt helemaal niet happy, maar ondertussen is de overgebleven gang (De Zaibatsu in dit voorbeeld) inmiddels ook al erg happy, omdat je 2 gangs vermoord hebt. En 1 van die gangs, daar heeft de overgebleven gang een hekel aan.

Je wordt nu door 2 gangs respecteert, en door 1 gang gehaat.

Ga naar de overgeblevene gang (Zaibatsu in dit voorbeeld) schiet deze neer, deze worden langzaam weer neutraal. De gang die je net 'gekilled' hebt wordt weer blij. In dit voorbeeld, de Zaibatsu en de Russian Mafia zijn weer neutraal, zoals in het begin. En de krishna, die is dik tevreden. Die heeft alle respect voor jou.

Handig om bijv. rode of gele jobs te doen zonder dat andere gangs op je schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er zijn nou eenmaal mensen die niet willen Cheaten, dit is niet Cheaten. En een halve stad uitmoorden is geen bezwaar; je krijgt er alleen maar geld, en hogere scores voor!

Overigens vind ik het leuk als één gang je haat, lekker schietgevechten voeren. Vooral op de grens tussen 2 gangs gaat het er altijd heftig aan toe bij mij. Echt leuk, of een autobommetje in de vijand crashen :schater:

@Kookie: Als je 't tegen mij hebt, dit was aan Moonbeam gericht.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nou eenmaal mensen die niet willen Cheaten, dit is niet Cheaten. En een halve stad uitmoorden is geen bezwaar; je krijgt er alleen maar geld, en hogere scores voor!

Overigens vind ik het leuk als één gang je haat, lekker schietgevechten voeren. Vooral op de grens tussen 2 gangs gaat het er altijd heftig aan toe bij mij. Echt leuk, of een autobommetje in de vijand crashen :schater:

@Kookie: Als je 't tegen mij hebt, dit was aan Moonbeam gericht.

Dat snap ik maar je gaat nogal snel dood als je een halve stad probeert uit te moorden, niet dat ik er iets tegen heb; integendeel het is mijn grote (gta2) hobby! Ik raad ook niemand aan te cheaten ik probeerde juist door te laten schemeren dat ik het zwak vindm, wat ik overgens tegen niemjand persoonlijk bedoel.

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nou eenmaal mensen die niet willen Cheaten, dit is niet Cheaten. En een halve stad uitmoorden is geen bezwaar; je krijgt er alleen maar geld, en hogere scores voor!

Overigens vind ik het leuk als één gang je haat, lekker schietgevechten voeren. Vooral op de grens tussen 2 gangs gaat het er altijd heftig aan toe bij mij. Echt leuk, of een autobommetje in de vijand crashen :schater:

@Kookie: Als je 't tegen mij hebt, dit was aan Moonbeam gericht.

Dat snap ik maar je gaat nogal snel dood als je een halve stad probeert uit te moorden, niet dat ik er iets tegen heb; integendeel het is mijn grote (gta2) hobby! Ik raad ook niemand aan te cheaten ik probeerde juist door te laten schemeren dat ik het zwak vindm, wat ik overgens tegen niemjand persoonlijk bedoel.

Mvg, Moonbeam

Codes :engel:

----

Leuke truc. Ik ga het een proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Het was ook maar een tip, en wie zei dat er een rondrennende hamster in een Japanse versie niet vet was. :D

kan dat van die hamster ook in de europese versie (die ene cheat werkte niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...