Bradley H. Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Ik heb een nieuwe filmtutorial gemaakt waarbij je leert hoe je een looping maakt in 3D studio. Je krijgt ongeveer dit. Ook als je niet geintereseert bent in het maken van loopings kan deze tutorial nuttig zijn, omdat er 3 verschilende functies worden gebruikt die erg handig zijn. -Snap -Bend -Mirror Klik Hier ----> www.BradleyH.com om de film tutorial te zien. (Je kan hem vinden in de film tutorial list) Of klik Hier, voor een directe link. Veel Plezier, en leerse. BradleyH. Quote
Jorge_F Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Goed tutorial Bradley . Ik heb er ook nog wat van geleerd . Quote
Wazuup Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Hey, mooie tut, maar kan je ook een link maken zodat ik hem kan opslaan op mijn pc? Greetz Wazuup Quote
Bradley H. Posted February 5, 2006 Author Report Posted February 5, 2006 Hey, mooie tut, maar kan je ook een link maken zodat ik hem kan opslaan op mijn pc?Greetz Wazuup Ik zal zien wat ik kan doen. Quote
Flame^ Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Mooie tut, alleen het laatste gedeelte snap ik niet echt, want ik weet niet precies waar de "Snap" functie zit :$ Quote
Blastov Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Rechtsboven zit die ergens, zo'n pictogram met een magneet erin Quote
Bradley H. Posted February 5, 2006 Author Report Posted February 5, 2006 idd, hier rechtermuisknop op snap en je krijgt een venster, selecteer de vertex, sluit het venster en click met je linkermuisknop erop. Quote
Blastov Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Goede tutorial, nu weet ik ook wat mirror is Quote
Wauzie Posted February 7, 2006 Report Posted February 7, 2006 Leuke tut maar ik zou het wat anders doen als het gaat om een echte stunt looping....ik zal kijken of ik binnenkort tijd heb er zelf iets over te maken. En nog iets, als je 2 objecten tegen elkaar plakt kunnen er onzichtbare muren ontstaan.....dit kun je verhelpen door een paar polygon's te verwijderen, de objecten te attachen en dan de functie Bridge te gebruiken. Quote
Bradley H. Posted February 7, 2006 Author Report Posted February 7, 2006 welke polygnons bedoel je dan die verwijdert moeten worden ? Quote
Wazuup Posted May 27, 2006 Report Posted May 27, 2006 Nicsan volgens mij is alles verplaatst naar 3dmodding.com Quote
deagle Posted May 27, 2006 Report Posted May 27, 2006 Jah oké , maar dar werken de FilmTutz niet. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.