Jump to content

Vissen


Pete-R

Recommended Posts

Doe jij wel eens vissen zo ja wat is je grootste vis die je ooit gevangen heb of wat doe je het meest karperen snoekeren op vorentjes of nachtvissen zeevissen zet het hier neer. Ik doe vaak karperen en me grootste die ik ooit gevangen heb is 35 cm (maar)

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

:ph34r: ik allemaal 50 cm

1x zalmforel 49 cm

2x snoek 50 cm

1x paling 51 cm

HEEL WEINIG MAAR JA

Ik ga dit jaar voor de ECHTE vissen.

Karpers bij de 10 - 20 pond (80 - 90 cm)

Edit: en natuurlijk wel duizende voorntjes enzo. Oh ja khad trouwens nog een Kroeskarper van 34 cm. En ik doe aan n8vissen binnekort.

Bewerkt: door RTS
Link to comment
Delen op andere websites

Duizende voorntjes ? Is dat niet wat overdreven of vis je gewoon heel veel een op hele goede plaatsen en met heel goed materiaal¿? :lol:

dat is overdreven ja maar zoveel dat ik ze niet kan tellen, maar ik steek heel veel geld in vissen jah

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

:lol: Ik heb vorige week dinsdag een karper gevangen van 78 cm alleen jammer genoeg is wel me hengel gebroken <_< Maar dat maakt mij niet uit ik ben toch blij dat ik hem binnen heb mogen halen. Dat is gelijk de grootste die ik ooit gevangen heb

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

En wat voor vis was dat een grote voorn¿?¿?¿?  :lol:  :lol:

Nee, tuurlijk niet! :lol: ik weet niet precies meer wat het was! Maar me haak brakte af! Toen er weer een nieuwe opzat kwam er weer zo'n grote vis! Het was geel, ik weet weinig van alle soorten vissen af! :(

Link to comment
Delen op andere websites

En wat voor vis was dat een grote voorn¿?¿?¿?  :lol:  :lol:

Nee, tuurlijk niet! :lol: ik weet niet precies meer wat het was! Maar me haak brakte af! Toen er weer een nieuwe opzat kwam er weer zo'n grote vis! Het was geel, ik weet weinig van alle soorten vissen af! :(

BRAKTE je haak af :rolleyes: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...