Jump to content

Photoshop Quiz


~> GizmO <~

Recommended Posts

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    30

  • 3L1077

    23

  • .Levi.

    14

  • Gta Ripper

    14

Top Posters In This Topic

Ja, daar zijn tig manieren voor... icon_mrgreen.gif Is maar net hoe je het effect voor ogen hebt. Cutout en Poster Edges (eventueel gecombineerd) geven je in ieder geval al een cartoony effect.

Ik reken meerdere manieren goed, zo ook die van jou! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Noem nog een manier om iets scherper te maken dan met de 'Sharpen Tool' of via 'Filter > Sharpen'.

Daar zijn meerdere manieren voor.. Moet ik de ''basistools'' van PS gebruiken, of mag ik ook gedownloade add-ons voor PS gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je naar Filter - Other - High Pass, eenmaal daar zet je de radius op ongeveer 1.1/1.2/1.3. Als je dit hebt gedaan moet je de blending mode op overlay, soft light, of hard light zetten, dit geeft ieder een net iets ander resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken?

De Input Levels?

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken?

De Input Levels?

Helaas niet het antwoord waar ik naar zoek.

Hint: Je kunt ook aparte kleurengroepen pakken met deze adjustment.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...