Jump to content

Spel verwijderd per ongeluk


keesonline17

Recommended Posts

Hehe :D , sorry. Weg is weg... Je kan wel verder met de vorige savegame als je die hebt, maar die is natuurlijk wel verder terug..

Hoe ver was je dan? Ik heb wel een 100% savegame voor je.. :*D Die kan je ===>HIER<=== vinden....

Thnx ik wil hem wel graag zelf uitspelen.

Ik had iets van 65% complete. :sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::bonk: bonk: bonk: bonk: bonk: bonk:

Verdomme!

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx ik wil hem wel graag zelf uitspelen.

Ik had iets van 65% complete. :sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::bonk: bonk: bonk: bonk: bonk: bonk:

Verdomme!

Da's inderdaad balen, ja. Mijn broertje had dat ook een keer met zijn savegame en hij moest ook helemaal overnieuw beginnen.

Troost: Je kunt vast nog wel ergens een savegame downloaden, waarbij je ongeveer even ver was als je vorige savegame. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook eens gehad, ik had iets gedownload zodat je over al kan saven. Maar ik savede tijdens een missie, en dan doet ie het niet meer. Echt stom. Kon ik weer over nieuw beginnen.

Maarja. Het zal inderdaad helaas overnieuw beginnen worden.

Ik heb een goeie tip voor je: Maak om de week een backup van saved games. Doe ik nu ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx ik wil hem wel graag zelf uitspelen.

Ik had iets van 65% complete. :sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::sst::bonk: bonk: bonk: bonk: bonk: bonk:

Verdomme!

65% aan missies? Daar zit je zo aan.. En je smilies doen het niet. :engel: Misschien vonden ze dat je ze al te vaak had gebruikt in één post. ;)

Ik speel de missies niet meer opnieuw. Mijn broertje heeft ook een level. Ik help hem wel voor de rest ga ik het niet meer spelen. Teveel moeite.

Je broertje wilt hem waarschijnlijk ook wel zelf uitspelen denk ik.. Wat je wel kan doen is zijn spel loaden en dan opnieuw opslaan in een ander SLOT.

En zoveel moeite is het niet, het spel heeft een maximale speelduur van 60 uur, en dat is al als je het voor het eerst moet leren. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik zei ik help mijn broertje. Omdat hij nog dingen moet doen die ik al gedaan heb. Ik zei niet ik ga voor hem spelen...

Maar ik zal zijn level wel opslaan als player 1 en hij is player 2. Dat ik dan weer als player 1 speel. Ik baal er echt wel van dat ik zo stom heb kunnen zijn om mijn level te verwijderen :bonk: .

Maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik zelf ook eens gehad met Vice City. Een goede tip om onnodige frustratie te voorkomen: Save je spel altijd op 2 slotjes. Mocht je er dan per ongeluk eentje deleten, kun je altijd nog verder met de andere. ;)

En zoals Mr. Kookie al zei: Gewoon nog een keer doen. Vice City is het zeker waard! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 15 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...