Jump to content

Missie "Armored Cars!"


S.W.A.T.

Recommended Posts

Ik heb net gta2 fantastisch spel maar nu ben ik bij de eerste rode telefoon missie van the zibatsu nou is mijn vraag hoe maak je die Yakuza auto,s kapot.En de missie is in het Downtown district.

Ps:Ik heb hem voor de playstation.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Ok dat snap ik en heb ook wel eens gedaan maar dat werkte niet goed het leek wel als of ze kogelvrij waren.Dus ik snap niet wat je bedoelt.

Volgens mij zijn ze gewoon heel zwaar, je moet proberen een stevige auto te nemen en de auto's dan kapot te beuken... Ik weet niet zeker of kogels werken, maar ze hebben sowieso niet veel zin omdat de auto's steeds razendsnel wegscheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Die wagens zijn bulletproof. Je kunt er zo lang op schieten als je wilt; dat heeft geen effect. Maar met een autobom zou je wel verder moeten komen. :puh:

Ja daar dacht ik ook al aan, maar hoe krijg je de bommen in de auto's?

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder level vind je een aantal zogenaamde 'carshops' (Herkenbaar aan de vijf of vier inritten). Hier kun je wagen repareren en uitrusten met Vehicle Machine Guns, - Bombs, - Oil Slicks en - Mines.

Maar loop je dan niet het risico dat die gasten ervandoor gaan terwijl jij de bom activeert?

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder level vind je een aantal zogenaamde 'carshops' (Herkenbaar aan de vijf of vier inritten). Hier kun je wagen repareren en uitrusten met Vehicle Machine Guns, - Bombs, - Oil Slicks en - Mines.

Maar loop je dan niet het risico dat die gasten ervandoor gaan terwijl jij de bom activeert?

Ik heb hem net gehaald en die autobom heeft een hele grote rijkwijte.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook goed werkt is proberen ze kl4em te rijden in een hoekje en dan tegen ze aan blijven schuren, zo dat je van die gele vonken ziet op die manier is hij (bijna) net zo snel dood als een gewone kar, als jou kar het eerst brand kun je hem er gewoon naast laten staan en weglopen hij gaat er dan toch aan als hij porobeert weg te rijden uit de hoek en weer langs jou kar schuurt en die dsan ontploft, zo niet dan jat je een nieuwe kar en herhaal je het dan is hij er ongeveer altijd wel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie bedoelt of ze er niet vandoor gaan als je de bom aanzet niet koopt je kunt namelijk moeilijk in je auto blijven zitten als ie gaat ontploffen en als je eruit springt rijden de Yakuza's er vrolijk vandoor en gaat de bom voor jan met de korte achternaam af en moet jij weer een nieuwe kar jatten en hebben zij de tijd om hem te peren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...