Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Ja, ik weet dat ik niet aan de beurt ben, maar om de achtergelaten leegte te vullen 2 vragen:

1. Op welke radiozender is het liedje te horen waar je in de missie "Life's a Beach" op danst?

2. Hoe heten de vier tegenstanders van CJ in de missie "Monster" die de tijden 4:20, 5:00, 5:30 en 6:00 neerzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was toch echt General Lee aan de beurt om te vertellen of het antwoord wat gegeven is door Ruurd31 juist is. Als dat nou al 4 weken geleden was zou ik nog genegen zijn om inderdaad Cesar-Vialpando een nieuwe vraag te laten stellen, maar het antwoord werd vandaag(!) gegeven. Even geduld dus en gewoon General Lee afwachten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ruurd31, het antwoord van jou is goed, stel de volgende maar.

Yes mijn eerste keer :) . Nou, dan zal ik mijn beurt ook lekker lang houden. :D:clown: . Nu ben ik je lekker te snel af Flying Dutchman. Maar nu ter zake!!

Welke voertuig(en) kun je vind in dit gebied. Zoek ze maar op. Het koste me toch een tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel geparkeerd als Spawnende voertuigen.

Camper

Journey

Sanchez

Mesa (export)

Rancher

Ranger

Intruder

Walton

Bike

Mountain Bike

Willard

Wayfarer

Dinghy

Roadtrain

Tanker

Romero

Ambulance

Quadbike

BF Injection

Freeway

Bravura

Tractor

Soms spawnen verdwaalde Tug's en Forklifts op de snelweg.

Er zijn vast nogwel meer die eens in de zoveel tijd spawnen (zoals de Sadler) maar dit is het toch zowel. Daarnaast is het spawnen van voertuigen afhankelijk van het voertuig waar je zelf in rijdt.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...