Jump to content

Sylvie


Melchior

Recommended Posts

De supporters van ADO Den Haag scholden Rafael van der Vaarts vriendin (Sylvie Meiss) massaal uit voor hoer.

Het gebeurde laatst tijdens de wedstrijd ADO Den Haag en Ajax...

Persoonlijk vindt ik dit ECHT niet kunnen.

Dat kan niet in een vriendschappelijke sport.

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    8

  • Robin2130

    5

  • The Outlaw

    5

  • East Coast Crip

    5

tegenwoordig heb je overal mensen voor.....dit is een van de redenen waarom ik niet naar een stadion ga......dit soort loser gedrag

ja alleen sommige mensen moeten wel zoals ik en klasgenoten. Wij moeten namelijk stage lopen bij ADO Den Haag als stewards. Een paar klasgenoten waren er bij toen dit voorvalletje gebeurde. Maar geloof mij dit is echt nog niks vergeleken met andere dingen in de voetbal wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker zielig ja.. ik snap niet waarom ze dit niet op 1 persoon doen dat zouden 10.000 man is over jou lope roepe dat is toch niet leuk..

ik snap ook niet waarom ze dit niet gewoon op het ajax team afreageren plaats van een aanstaande vrouw van een speler

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmz dit is gewoon heel normaal eignlijk, elk jaar weer hetzelfde dat valt bijna niet meer op, mij boeit het ook niet meer voetbal supporters zijn nou eenmaal zo.

Vooral Ado fans dat zijn echt de zieligste supporters, maar laat ze maar lekker ik heb er geen last van en mij boeit het ook verder niet dus laat ze maar schelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmz dit is gewoon heel normaal eignlijk, elk jaar weer hetzelfde dat valt bijna niet meer op, mij boeit het ook niet meer voetbal supporters zijn nou eenmaal zo.

Vooral Ado fans dat zijn echt de zieligste supporters, maar laat ze maar lekker ik heb er geen last van en mij boeit het ook verder niet dus laat ze maar schelden.

dank je... ik ben namelijk ook een voetbal supporter en dat is helemaal niet normaal in bijna geen wedstrijd hoor je iets lulligs aleen bij fc utrecht of ado den haag dius niet zeggen dat je dat altijd hoord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ADO Den Haag heeft de één van de ergste supporters in het Nederlandse Voetbal.

Vandaar.. Je moet er maar aan wennen, uitschelden voor hoer kan natuurlijk niet, maar zo zijn ze..

vind alleen raar dat de club er niks tegen doet, ze doen wel de luidsprekers hard en iemand zegt dat ze moeten ophouden, maar kunnen ze dan gewoon niet gelijk door de Me het vak worden uitgewerkt, want met die spreekoren is het voetbal voor de spelers niet leuk en voor de toeschouwers, en nu zijn ze wel afspraken aan het maken over spreekkoren maar de Knvb doet gewoon te soft tegen dit soort dingen :angry: , en daar maak ik me boos over

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...