Jump to content

Sylvie


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    8

  • Robin2130

    5

  • The Outlaw

    5

  • East Coast Crip

    5

Leuk, er is dus een wedstrijd gestaakt, weer door die domme ado- fans die gasten moeten uit de competitie gezet worden als ze ons voetbal gaan verpesten!

Ik heb het gisteren ook gehoord alleen ik wist niet wat ze zeiden waarom waarom is het ook altijd ado ik hoop echt dat dit gestopt word.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ergste is nog dat ado er gewoon met de pet naar gooit en er helemaal NIKS aan doet. Als ze er nou nog wat aan deden en het lukte niet om ze toch bedwang te houden zou ik zeggen oke maar zo kan het gewoon NIET langer.

goado5.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het ergste is nog dat ado er gewoon met de pet naar gooit en er helemaal NIKS aan doet. Als ze er nou nog wat aan deden en het lukte niet om ze toch bedwang te houden zou ik zeggen oke maar zo kan het gewoon NIET langer.

goado5.gif

jawel hoor ze gaan er wel wat aan doen, heb je niet zonet naar nos sport gekeken ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

iK HOOR WEL DAT ER WEINIG MENSEN ZIJN DIE REGELAMTIG IN EEN STADION KOMEN. EN DAN BEDOEL IK ZOWEL UIT ALS THUIS WEDSTRIJDEN.

BIJ HEEL VEEL MENSEN,(INCLUSIEF MIJ) GAAT ER EEN KNOP OM ZODRA HET MET VOETBAL TE MAKEN HEEFT.

eN ALS HET DAN SLECHT GAAT MET JE CLUPPIE, OF HET IS EEN KLOTEWEDSTRIJD, DAN GEBEURT ER WEL EENS WAT.

MAAR DAT IS VOOR ANDERE ONBEGRIJPBAAR.

ALS LAATSTE, HOOLIGANS ZIJN GEEN ASOCIALE MENSEN, ZIJN MENSEN MET EEN LIEFDE, HUN CLUB.

EN DIE GAAN DAARVOOR DOOR HET VUUR.

EN OF HET NOU EEN BOUWVAKKER IS, OF EEN BANKDIRECTEUR, ZE ZITTEN ER ALLEMAAL TUSSEN.(SPREEK UIT ERVARING)

DIE MENSEN ZOEKEN IETS OM DE STRESS VAN DE WEEK KWIJT TE RAKEN.

DE EEN GAAT SPORTEN, DE ANDER RELLEN

IK ZAL HIER ONGETWIJFELD VEEL REACTIES OP KRIJGEN, MAAR OORDEEL ER PAS OVER ALS JE ER BIJ GEWEEST BENT.....

CURVA NORD!

Link to comment
Delen op andere websites

ehh watte?

ontopic: ik woon vlak bij rkc stadion, ook hier komen wel eens ado supporters de boel verzieken en is er wel eens knokken op straat, geberut bijna nooit maar soms wel alleen als ado er is, extra veel politie en mensen die de deuren op slot doen, dat is zeer erg iig

PS. IK BEN NIET VOOR RKC

Link to comment
Delen op andere websites

ehh watte?

ontopic: ik woon vlak bij rkc stadion, ook hier komen wel eens ado supporters de boel verzieken en is er wel eens knokken op straat, geberut bijna nooit maar soms wel alleen als ado er is, extra veel politie en mensen die de deuren op slot doen, dat is zeer erg iig

PS. IK BEN NIET VOOR RKC

Hopelijk ben je er ook niet bang voor anders woonde je er zeker al niet meer!

Link to comment
Delen op andere websites

ehh watte?

ontopic: ik woon vlak bij rkc stadion, ook hier komen wel eens ado supporters de boel verzieken en is er wel eens knokken op straat, geberut bijna nooit maar soms wel alleen als ado er is, extra veel politie en mensen die de deuren op slot doen, dat is zeer erg iig

PS. IK BEN NIET VOOR RKC

Hopelijk ben je er ook niet bang voor anders woonde je er zeker al niet meer!

Uuh iedereen, heeft wel in voetbal club in de buurt, dus waarom zou je bang zijn?

Wel leuk was een keer tijdens het EK dat ik met mijn buurjongen heel de straat ging wakker maken met trommels :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ehh watte?

ontopic: ik woon vlak bij rkc stadion, ook hier komen wel eens ado supporters de boel verzieken en is er wel eens knokken op straat, geberut bijna nooit maar soms wel alleen als ado er is, extra veel politie en mensen die de deuren op slot doen, dat is zeer erg iig

PS. IK BEN NIET VOOR RKC

Hopelijk ben je er ook niet bang voor anders woonde je er zeker al niet meer!

Uuh iedereen, heeft wel in voetbal club in de buurt, dus waarom zou je bang zijn?

Wel leuk was een keer tijdens het EK dat ik met mijn buurjongen heel de straat ging wakker maken met trommels :lol:

dat vind jij leuk maaruh hoe zou je het vinden dat je net een dag keihard hebt gewerkt en je bent echt bekaf en dan ga ik met toeters door je straat heen lopen toeteren

ik denk dan dat je dat ook niet leuk vind

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...