Jump to content

Ik wil een nieuwe GTA maken


unrealeddie

Recommended Posts

ik ben van plan om een hele nieuwe gta te maken, met alles nieuw maar nog steeds de top-down view en alle inspiratie van gta2.

dat betekend dus dat ik het spel probeer te kopieren.

wat vinden jullie ervan en wat vinden jullie dat ik in het spel MOET stoppen?

ps: iemand zin in een potje multiplayen met gta2?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben van plan om een hele nieuwe gta te maken, met alles nieuw maar nog steeds de top-down view en alle inspiratie van gta2.

dat betekend dus dat ik het spel probeer te kopieren.

wat vinden jullie ervan en wat vinden jullie dat ik in het spel MOET stoppen?

ps: iemand zin in een potje multiplayen met gta2?

Leuk idee, hoeveel jaar had je in gedachte? :) Zoiets duurt verscrikkelijk lang, en vereist ook een enorme berg skills. Ik weet niet of je dat hebt, maar ik zou het resultaat weleens willen zien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

3D is wel leuker...Dan moet je toch eerst een tool maken waarmee je het in 3D kan omzetten ofzo. Oh ja, ooit beseft hoe veel tijd er in gaat zitten om én neiuwe maps te maken (met 1, goede, mooie map ben je al ongeveer een maand bezig, en dan heb ik het alleen over de map, niet over missies), én goede missies maken (dat kost je ook wel een jaartje of 7 eerdat je dat goed kan en mooie missies kan maken), én alle textures vervangen (daar ben je ook wel een jaartje of meer zoet mee), toch succes... :D

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 is inderdaad in 3D (Ik denk GTA1 ook). Het lijkt gewoon 2D omdat je alles van bovenaf ziet. Behalve de auto's vind ik niet echt 3D want als ze op een helling rijden zie je nog steeds hetzelfde zoals ze op een plat vlak rijden.

Dingen die je in het spel zou kunnen stoppen:

-Zijmissies:

  • Car salesman
  • Ambulance missies
  • Firefighter missies
  • Taxi Missies
  • IJsjes verkoper
  • Vigilante missies
  • enzovoort.

-Moto's

-Nieuwe auto's

-...

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt toch een remake, dan kan je doen wat je wilt. Al maak je boten. Of loopings. Of je situeert het geheel op de maan. Alles kan. Dus ook bochten en motoren.

Ik bedoel.. Heb jij de codes klaar liggen? Een motor maken lukt niet zomaar, dan moet je eerst GTA1 weten te kraken voor de codes. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...