Jump to content

Home made maps & cars topic


maarte41

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    14

  • Dogwatch

    5

  • ASPHALT

    3

  • quinton

    2

  • 3 maanden later...
Je kan de camera bijhouden die je krijgt in de missie Snappy Dresser. Volgens mij is er geen andere manier om aan de camera te komen.

Je mag daarna natuurlijk niet meer doodgaan, want dan ben je hem kwijt.

Je kan hem met de weapen spawn tool spawnen, natuurlijk moet je zelf de coordinaten hebben. Helaas is het game dan trager, en crasht hij veel, niet echt aan te raden.(ik heb het btw over cheatdevice)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de camera bijhouden die je krijgt in de missie Snappy Dresser. Volgens mij is er geen andere manier om aan de camera te komen.

Je mag daarna natuurlijk niet meer doodgaan, want dan ben je hem kwijt.

Er is nog een Missie met een Camera, een Zijmissie wel te verstaan -> See The Sight Before Your Flight :).

In deze missie moet je mensen voor hun vlucht nog even de stad laten zien. Dit kan bijv. bij de 'Cochrane Dam' zijn. Uit deze missie kun je ook dingen halen, bijv. Blacklight Man woont :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de camera bijhouden die je krijgt in de missie Snappy Dresser. Volgens mij is er geen andere manier om aan de camera te komen.

Je mag daarna natuurlijk niet meer doodgaan, want dan ben je hem kwijt.

Er is nog een Missie met een Camera, een Zijmissie wel te verstaan -> See The Sight Before Your Flight :).

In deze missie moet je mensen voor hun vlucht nog even de stad laten zien. Dit kan bijv. bij de 'Cochrane Dam' zijn. Uit deze missie kun je ook dingen halen, bijv. Blacklight Man woont :) .

Die bedoelde ik :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...