Jump to content

Mp3, WMA, ... in GTA:LCS zetten: tutorial


Godrax

Recommended Posts

*Bump*

Ik heb alles in Liberty City Stories staan, het werkt allemaal geweldig maar ik heb een vraagje. Omdat er beperkte ruimte op mijn memorystick heb stel ik de volgende vraag: is het mogelijk om de bestanden die ik via LCS kan beluisteren ook vanuit het 'hoofdmenu' te besluisteren? Alvast bedankt ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Godrax

    4

  • SamShine

    4

  • Apple-Mac

    3

  • ASPHALT

    3

is het mogelijk om de bestanden die ik via LCS kan beluisteren ook vanuit het 'hoofdmenu' te besluisteren?
Bedoel je via het munu 'MUSIC'? Nee, want die muziekbestandjes worden geconverteerd naar een .gta bestand, daardoor nemen ze ook minder ruimte in beslag.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...
Ik snap er ook geen reet van die Encoder.

Kan iemand uitleggen welke ik moet openen?

Je selecteert gewoon je muziek en die open je in je net aangemaakte map op je PSP. Alleen de bestandsnaam van ***.toc even omzetten naar ***.gta en klaar is kees. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, maar kees zal nog ff doorgaan met zoeken! :clown:

Zonder encoder krijg ik radicale foutmeldingen op m'n pc als ik converteer. En ik had gehoord dat het met een encoder wel goed zou moeten komen. Ik heb het programma gedownload en geinstalleerd.

Het probleem is echter dat ik een hele lijst vol verschillende .exe files aantref, maar ik weet niet welke ik moet openen, en hoe het werkt.

Wel bedankt voor je hulp trouwens :sigaar:

Belangrijke EDIT: Aan iedereen die hier problemen heeft met het converteren van gedownloaden muziekbestanden.

Mensen; ×××!

Als EAX CD's ript doet ie dat als .WAV bestanden. Download het programma ×××. Het werkt heel eenvoudig. Nadat je het programma gedownload hebt, moet je op OPENEN klikken. Kies dan je gewenste muziekbestand uit. Klik weer op bestand, en kies nu voor: Opslaan als .WAV. Nu open je de EAX, en ga je door met deze tut.

Niks Encoder; maar gewoon je g×××, of ××× opslaan als .wav

Dit werkt altijd! :sigaar:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet over warez praten, dat is verboden in onze regels.<<<

Okee, sorry hiervoor.

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

HET LUKT NIET :cry:

ales ik EAC open en als ik dan op het programma klik dan staat er DIT PROGRAMMA REAGEERT NIET... ik smeek jullie kan iemand me HELPEN!!! alvast bedankt :dans::engel::tu:

>>> Door SummerBase: Je kan in het vervolg wel even je berichten normaal typen, wil je? De grote 7 is natuurlijk niet nodig in een normaal bericht, ik heb hem deze keer weer klein gemaakt. ;) En het niet gebruiken van hoofdletters op bepaalde plaatsen is ook aan te raden. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je alseblieft niet meer zo groot typen. Iedereen kan heus wel lezen wat er staat. Dat is namelijk erg irritant voor mij en andere leden. Maarja, Zoals de topic starter dus al vermeld had: 'Niet bij elk lied werkt dit programma'

Veel succes verder :sigaar:

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
werkt het zelfde ook bij VCS

In principe wel, maar of het helemaal hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Als ik jouw was zou ik gewoon beginnen, en als je nog dingen tegenkomt die anders zijn of niet kloppen dan kan je het altijd zeggen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

er zijn al meerdere topics gemaakt hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet maar daar is het antwoord steeds: download Rockstar Custom track maar met dat programma kun je alleen cd's rippen dus ik ben wat aan het zoeken geweest en ik heb iets gevonden hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet.

1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen.

2. Download EAC

-Mirror1

-Mirror2 (snelste)

3. Instaleer EAC

4. Sluit je PSP aan op je computer

5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00151CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP)

nieuwemap0hv.jpg

6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc

7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen.

mp317mc.jpg

8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS

mp321kb.jpg

9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename)

10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:LCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten.

Hopelijk werkt het.

Als je nog vragen hebt stel ze hier of PM me.

Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken: ik heb er 6 gestest en 1 ervan werkte niet.

Veel plezier ermee :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Als ik GTA LCS opstart en dan bij Audio kijk, zie ik al die radio-stations. Maar bij Custom Tracks staat er: Unavailable (Weet niet hoe je het schrijft) Dus ik kan het niet eens aanklikken, moet ik dan eerst Rockstar Custom Tracks downloaden ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...