Jump to content

Lid van wikigta


KillerR

Recommended Posts

Als er vragen over gta zijn ze goed en duidelijk beantwoorden.

ABN praten en altijd vriendelijk zijn. ;-)

Hiermee kom je al een heel eind...

Zie bv naar de berichten van Dizzee of Ruurd31.Die beantwoorden veel vragen over gta+werken mee aan wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt vaker voor dat leden met een hogere postcount aangenomen worden. Toch komt dat niet door het aantal posts.

Vaak betekenen meer posts meer hulp. Voorbeeld: Je begrijpt dat iemand van met 50 goede posts minder kans maakt dan iemand met 500 goede posts. Degene met 500 posts is net zo goed als degene met 50, maar heeft meer laten zien. Dat scheelt ook wel wat...

Het zal nooit voorkomen dat er dit gezegd wordt:

Nee, we nemen diegene niet aan omdat hij te weinig posts heeft.

In zo'n geval zeggen we:

Nee, we nemen diegene niet aan omdat hij zich nog niet goed genoeg bewezen heeft.

Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat ik niet mijn volle best kan doen, want ik heb alleen GTA 1, London, 2 en LCS.

Ik wil graag een Xbox kopen om nu eens eindelijk de trilogie te kunnen spelen, maar ik mag niet van mijn moeder :N. Onze PC is ook te zwak dus...

Link to comment
Delen op andere websites

@ VforV. WikiGta bestaat niet alleen uit SA/VS. Als je heel veel weet en dat ook aan de mensen overbrengt kan je ook een kans maken want aan de andere GTA's moet ook gewerkt worden. Ik weet alleen niet of ze daar nog mensen voor zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me heel leuk om aan WIKIGTA te werken maar ja dan moet ik eerst uigenodigd worden

dus plzzzzz laat me meewerken aan WIKIGTA

Mensen die vragen worden overgeslagen.

Mijn tip: probeer eerst hogerop te komen op het forum en dan mag je misschien aan WIKI mee werken als je goed genoeg bent natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me heel leuk om aan WIKIGTA te werken maar ja dan moet ik eerst uigenodigd worden

dus plzzzzz laat me meewerken aan WIKIGTA

Je moet niet zeuren om mee te werken want dan kom je er helemaal niet. Je moet gewoon je best doen en opeens krijg je misschien bericht.

Edit:Mark.B was mij net te snel af.

Bewerkt: door gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Algemeen Beschaafd Nederlands.....oftewel: je posten moeten in normaal beschaafd Nederlands zijn zodat iedereen ze makkelijk kan lezen. Geen spel- of taalfouten (althans, zo min mogelijk) en ook de zinsindelingen netjes gebruikten. Punten, leestekens etc.....kortom: alsof je op school bent :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...