Jump to content

vinnie leeft!


Advancegta

Recommended Posts

hoi ik ben in gta advance in shoreside vale en ik had net een missie waarin vinnie opeens komt hij zegt je dat hij je heeft bedrogen omdat hij zelf het geld wou houden dan word mike boos en vermoord vinnie ik denk dat ik nou zo ongeveer aan het einde van de storyline zit :)

(iik zegt dit maar even omdat op wikigta NIKS over gta advance te vinden is :N beste gba game ooit!!!) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, in Portland heb je een missie waarin Vinnie's auto word opgeblazen, en in Shoreside Vale veraad Vinnie je en moet je hem vermoorden, 8-Ball word de gevangenis in gegooid, en Cisco + wat Cartel's worden vermoord. De nieuwe leider van het Cartel denkt dat jij Cisco hebt vermoord, en die moet je dus ook vermoorden. Dan moet je af rekenen met de Yardie's, en daarna zie je dat Asuka word overvallen door de Maffia, de Maffia moet je dus vermoorden, en dan is het tijd om af te rekenen met King Courtney. na die missie komt de laatste missie, waarin je weg moet vluchten uit Liberty City.

Dat is de storyline. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, in Portland heb je een missie waarin Vinnie's auto word opgeblazen, en in Shoreside Vale veraad Vinnie je en moet je hem vermoorden, 8-Ball word de gevangenis in gegooid, en Cisco + wat Cartel's worden vermoord. De nieuwe leider van het Cartel denkt dat jij Cisco hebt vermoord, en die moet je dus ook vermoorden. Dan moet je af rekenen met de Yardie's, en daarna zie je dat Asuka word overvallen door de Maffia, de Maffia moet je dus vermoorden, en dan is het tijd om af te rekenen met King Courtney. na die missie komt de laatste missie, waarin je weg moet vluchten uit Liberty City.

Dat is de storyline. :Y

ik zit nou vast bij zon missie dat je heel veel yardies moet vermoerden in een tijmlimiet en zo te lezen heb jij hem uitgespeeld hoe doe je die??

trouwens leuk o te horen dat ik niet de enige ben die gta advance leuk vind :):Y

en als je dan wegvlugt kan je dan niks meer met die savegame??

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ja wel hoor, dan kan je gewoon nog in Liberty City lol trappen. :Y Die missie dat je de yardie's moet vermoorden heet Smackdown, dat vond ik de lastigste missie...Maar ik weet niet meer precies waar al die mannetjes staan, dus ik kan ook geen kaart maken. Maar ik ging altijd eerst naar rechts, en dan naar boven helemaal, en dan weer terug om die mannetjes die links van de marker stonden te vermoorden, dan reed ik die brug op (niet over die schans stunten, dan is heel je auto in 9 van de 10 gevallen in die missie kapot), dan ging ik gewoon de mannetjes vermoorden die het dichtst bij me waren (ik eindigde met die man die bij het vliegveld stond). Ik gebruik een Shotgun om ze te vermoorden (ik heb nog nooit iemand vermoord in een missie zonder Shotgun, de Shotgun is gewoon het best) Ik had met mijn route trouwens nog 9 seconden over.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :D Ik heb GTA Advance al 1000 keer uitgespeeld (een keer 100%, nou ja, m'n zusje wiste m'n spel toen ik nog een Hidden Package moest voor de 100%, en sindsdien hou ik het bij de missies, maar als iemand weet wat je krijgt als je het spel 100% hebt uitgespeeld, wil ik dat graag weten), 0 keer met walktrough uitgespeeld, dus als je nog iets te vragen hebt geef je maar een gil. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die Vinnie hier is niet Vincenzo a.k.a. Vinnie uit GTA LCS hé :? Want daar moest je hem in de missie 'The Portland Chainsaw Masquerade' vermoorden.

Nee in gta advance is er ook iemand die Vinnie heet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...