Jump to content

Gta 1 wil niet


jwpepper

Recommended Posts

heyyy,

ik kan gta niet spellen omdat ik 2 foutmeldingen krijg de eerste is Unable to link to kernel32.dll!

de tweede is cannot load wdirxxF.dll

nu heb ik die 2 bestanden gedownload op www.dll-files.com maar als ik ze in C:\WINDOWS\system32. wil zetten dan kan dat niet omdat het bestand in gebruik is. Ik heb alle progrma's afgesloten die actief waren maar dat hielp niet. :N

Heeft iemand een idee hoe ik het spel kan laten draaien?

Al vast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je windows xp hebt, probeer dan de compatibiliteit es in te stellen op windows 95 (rechter muisknop op de snelkoppeling, eigenschappen, compatibiliteit, drop-down box instellen op windows 95)

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

alles wat jullie zeggen heb ik al geprobeerd.

heb het gedownload van www.rockstargames.com.

heb het onder windows 95,98,me en xp geprobeerd te draaien maar dat werkt ook niet.

Hoe krijg ik die fout melding weg?

Help me plaese!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja man, KlokMens, als je hier enkel komt om GTA1 en GTA2 af te kraken zonder iets bruikbaars toe te voegen, mag je voor mijn part Oprotten![/font] :ch:

ontopic:

Ik heb thuis GTA2 op een Pentium2, daarna had ik GTA1 er op gezet maar het werkte slechter dan GTA2, als ik de radio niet afzette haperde het spel zo'n 5 seconden telkens wanneer ik in- of uitstapte. Nu moet ik dus de radio afzetten en kan ik niet naar de muziek luisteren :-(. Op de Pentium 133Mhz is het net hetzelfde, maar GTA2 werkt daar niet.

Is het nu al gelukt, jwpepper?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA2/GTA1 nogal oud is bestond windows 2000 mischien nog niet eens, het staat in elk geval niet op de doosjes van mijn GTA2 en 1...

Ik geloof dat GTA2 het zowieso meestal niet doet op XP en 2000, zo heb ik een super nieuwe en chille XP en een 7 jaar oude '98. Op de '98 doet hij het wel en op de XP niet...

P.S. ik heb wel hele oude GTA1 + GTA2 dus niet gedownload :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...