Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

Mooi werk!

Ik ben zelf ook al een tijdje geïnteresseerd in het Hidden Interior Universe, en heb al een aantal interiors bezocht op de 'handmatige' manier; met de jetpack door het plafond van de Ganton Gym. Hoe dit in zijn werk gaat kun je hier op hier op WikiGTA nalezen.

Ik heb het na het lezen van dit topic eens met de Place Manager geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde probleem als -Matthijs-; Ik spawn, al vallend, ergens in het midden van Black Hell, in plaats van in het Interior. Als ik op de map kijk bevind ik me in een van de hoeken van de kaart.

Ik ben even naar het Warehouse (Wat in het Nederlands overigens 'opslagplaats' betekent, en niet warenhuis! :puh: ) geweest met de jetpack, en de coördinaten opgeslagen. Die coördinaten zijn:

Warehouse marker

X: 1414,507

Y: -1,0293

Z: 1000,925

Warehouse Interior

X: 1405,312

Y: -8,292769

Z: 1000,913

Als ik naar deze coördinaten (Of andere coördinaten die ik zelf invoer met de 'current ingame location' functie) teleporteer, werkt het wel zoals het hoort. Vreemd genoeg zijn mijn coördinaten van de Warehouse Marker vrijwel gelijk met die van Jarno.

[EDIT @ Jarno: Ik heb je EDIT in de post hiervoor gelezen. Het werkt nu, bedankt!]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

--Bump-- Lol Jarno :puh:

Ik zag in het SA Media forum dit topic staan. Dat gaat ook over (Verborgen) Interiors. Er staan screens en van alles bij. Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik dacht ik meld het maar even. Alle tips en tricks helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

hier heb je de nederlandse vartaling om in de hidden interriors te komen met de ps2

Stap 1. -doe een cheat voor een parachute of stap in een vliegtuig.

-het handigste is om geen micro SMG te hebben. (want als je later in deze tekst je jetpack moet pakken is het handig om een parachute te hebben zodat je een hoogtemeter kan zien naast je radar.)

-ga naar de ganton gym en ga erin.

Stap 2. -eenmaal in de Ganton gym schiet je alle mensen neer die er zijn.

-doe de jetpack cheat en pak je jetpack terwijl je je parachute aan hebt.

-ga naar de hoek van de muur die rechts van je is als je binnenkomt

-vlieg naar boven en ga op het "onzichtbare dak staan.

lees dit plaatje even (in het engels) zodat je weet wat je straks moet doen.

hier de link: hidden interior`s map

Stap 3. -plaats een marker op nummer 2 (ook aangegeven in de kaart)

(de marker plaats je via start, map druk [X] en scroll naar de gewenste locatie en druk [O])

Tip: ga schunwaarts terwijl je [X] drukt zodat je geen hoogte verliest.

-eenmaal in de buurt hoor je een muziekje, dat is een teken dat je er al dichtbij bent.

-houdt [L2] en [R2] in en zoek naar de marker.

-als je de marker ziet zoek je een ondergrond en ga je van je jetpack af...

loop naar de marker en je bent in het 2e deel.

-neem een paar foto`s als je dat wilt en doe de jetpack code als je die niet meer hebt. vlieg naar boven

en vlak bij je zie je het andere deel van dit gebouw.

-vlieg naar een van de andere locatie`s aangegeven op de kaart.

(hier nogmaals de link)

hidden interior`s map

Tip: vlieg voorwaarts en houd dezelfde hoogte aan (het beste doe je dat door

regelmatig de linker analoge joystick eventjes los te laten.)

NU WEET JE ZO ONGEVEER HOE JE NAAR DE VERBORGEN INTERRIOR`S MOET GAAN.

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Of je leest gewoon dit wat ik al een tijd geleden heb gemaakt en waar niemand ooit naar heeft gekeken en iedereen is gewoon door gegaan met 500 topics over blue hell maken.....

Dit kan je misschien nog wel ff toevoegen aan de eerste post:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14747

Alle coordinaten: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=166773&st=1760

@-Plippop wat jij zegt is helemaal verkeerd EN HET GAAT OOK NOG EENS NIET OVER BLUE HELL SINDS DAT JE ZELF ZEGT:

hier de link: hidden interior`s map

GVD

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je zien wat de verschillen zijn tussen hidden interiors en blue hell (je bent niet de enigste die het verschil niet weet hoor :puh: ): http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14747

Hehe, dat van de cheatdevice was mijn fout :puh: Ik dacht dat er stond met l2+r2 teleporteer je dan naar de plaats die je op de map aangekruisd heb (dat kan alleen met cheatdevice dus) Sorry :$ :puh:

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Jarno! Misschien een idee om dit topic overzichtelijk te houden (een apart topic voor vragen), zodat men later alleen hier hoeft te kijken naar jou uitleg..

Ik dacht ook aan een Screenshot topic te maken waarbij mensen screenshots kunnen maken van (verborgen)-interiors en van natuurlijk eigen ontdekkingen (Zal in begin denk ik rustig blijven maar later als meer mensen zien dat er veel achter SA schuilt wel gaan posten daar).

Ik heb al eens een topic gemaakt over Hidden interiors screenshots: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13219

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

San Fierro Garage

Opmerking: Deze interior is wel heel realistisch. De omgeving is er ook een stuk van en er lopen langs de paden ped's rond. Net alsof in de echte speelwereld, als je in de garage bent is er ook een soort van speciale camera modus.

Screenshots: Klik

X: -2048,572

Y: 166,1956

Z: 28,84293

aaaaah ... vandaaar

ze hebben het er op de een of andere reden uitgesloopt

ik heb me vaak zat zitten verbazen/ergeren waarom je daar niet naar binnen kan

nouja , zal wel een reden voor geweesd zijn :D

goed gevonden iig

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Vertel jij het alvast maar... :bier:

Ok.

Het eerste wat je moet doen is naar de gym in LS gaan, daar moet je iedereen neerschieten (vraag me niet waarom) en dan de jetpack cheat doen. Ga nu op de gele pijl staan en vlieg omhoog nu vlieg je door het plafond heen je bent nu in een hidden interior heaven, nu kun je op de kaarten kijken die ik ooit ergens op dit forums heb gezet om te bepalen waar je heen wilt gaan. Als je een plek heb bepaald zet je op je kaart zo'n rode marker op de plek waar je heen wilt gaan. Dan hoef je alleen maar te zorgen dat je op dezelfde hoogte blijft en als je dan bij je aangewezen plek aankomt zal daar waarschijnlijk een gele pijl staan daar moet je dan op gaan staan en je jetpack afdoen, dan zit je in een hidden interior! Je kunt beter eerst proberen om naar het Brothel te komen want die is het makkelijkst.

Waarschuwing: Je kunt niet bij alleen interiors komen die op de kaart staan! Want naar een bepaalde afstand vliegen zak je met je jetpack naar de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...