Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

Als je met een jetpack steeds rechtuit vliegt, daal je langzaam. Hier is het vereist dat je op dezelfde hoogte blijft, dus je moet na even vliegen steeds weer een stukje stijgen om de juiste hoogte te behouden. Als je ver wil vliegen, kun je het beste via andere plekken vliegen, om te controleren of je nog steeds op de goede hoogte zit. Zo kom je er op tijd achter als dat niet zo is.

Voorbeeld:

Je wil naar de hidden tattooshop. Dat is aan de andere kant van Los Santos, je gaat daarom eerst naar de car mod garage (die in dezelfde richting is). Als je op die locatie bent, zie je dat je er ver boven zit. Je komt er nu op tijd achter dat je veel te hoog zat en dus ga je een stuk naar beneden. Als je direct naar de tattooshop was gegaan, zou je te hoog zijn geweest en als je te hoog zit kan het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

Voor de hidden tattooshop moet je eerst naar het stadion en daarna naar Pershing Square. Normaal is dat niet zo ver maar voor in de hidden interiors wereld is het best ver, vond ik

Er zijn best veel interior buiten LS in de country er zitten er ook een paar in SF en Badlands, die vindt ik ver :) .

@ Jarno - Wat wil je daar nog over weten dan? Ik wil best helpen, want op mn PC doet SA 't niet meer en op de ps2 nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn best veel interior buiten LS in de country er zitten er ook een paar in SF en Badlands, die vindt ik ver :) .

Dat wist ik niet eens, ik had alleen een kaart gezien waar die van Los Santos op staan

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ben pas op het eerste eiland in San Andreas.

Kan het dan ook al ? :cab:

Hey Denkaanhenk,

Teleporteren kan zeker wel als je nog in Los Santos zit (eiland 1). Teleporteren is je verplaatsen van plekken naar plekken in San Andreas. Ik noem even een voorbeeldje om het te verduidelijken:

JGuntherS had een teleporter gemaakt, dat je zo alle hoefijzers in Las Venturas kon pakken. Ik begon een nieuw spel in San Andreas omdat ik geen enkele savegame had. Ik kon me zo naar een hoefijzer teleporteren. Dus het zou opzich kunnen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ben pas op het eerste eiland in San Andreas.

Kan het dan ook al ? :cab:

Hey Denkaanhenk,

Teleporteren kan zeker wel als je nog in Los Santos zit (eiland 1). Teleporteren is je verplaatsen van plekken naar plekken in San Andreas. Ik noem even een voorbeeldje om het te verduidelijken:

JGuntherS had een teleporter gemaakt, dat je zo alle hoefijzers in Las Venturas kon pakken. Ik begon een nieuw spel in San Andreas omdat ik geen enkele savegame had. Ik kon me zo naar een hoefijzer teleporteren. Dus het zou opzich kunnen :Y

en naast dat je jezelf altijd kan teleporteren zit de ingang naar de interieuren ook nog eens in Los Santos (eerste eiland oh ja hier zijn de links naar de kaarten: http://www.gtacentral.com/carpetdweller/u_mappit.html

Dit zijn wel meteen ALLE kaarten die je nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Moet je voor in de Shamal te kunnen, eerst in een Shamal gaan?

Ik heb geprobeerd zonder Shamal, maar ik val steeds uit de lucht :?

Nee, het interieur van de Shamal werkt hetzelfde als de andere hidden interiors, en is dus gewoon toegankelijk via het Hidden interiors universe. Het interieur bevindt zich echter een flink stuk hoger dan de meeste hidden interieurs, vandaar dat je hem misschien niet kunt vinden. Als je GTA San Andreas op de PC hebt, is het het makkelijkste om te teleporteren naar de coordinaten op WikiGTA met een trainer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...