Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

@ Wizkid4590, om op sommige plekken te komen moet je eerst in een bepaalde interrior zijn om erheen te kunnen teleporteren. Om bijvoorbeeld in Liberty City te komen moet je eerst de Ganton Gym ingaan, vervolgens teleporteer je naar Warehouse en als je daar bent teleporteer je naar Liberty City.

Ik hoop dat je eruit komt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik weet niet of dit al bekend was, maar je kan ook een heleboel verborgen interieuren bereiken door je een foute enex aan san andreas toe te voegen:

42.8369, -210.912, 15.259, 0, 3, 3, 8, 42.8369, -210.912, 15.259, 90, 0, 70, "TOREN" , 0, 2, 0, 24

Deze is uit de IPL/IDE tutorial van Wauzie.

Volgens mij, als je hem twee keer invoert, krijg je steeds een ander interieur.

Ik heb in ieder geval dit verborgen interieur gevonden(volgens mij was het oorspronkelijk bedoelt als een savehouse):

hiddeninterior16fx.jpg

hiddeninterior20ct.jpg

hiddeninterior35xn.jpg

De coordinaten zijn:

x= 2324,711

y= -1144,675

z= 1050,703

Ik heb ook de interieur van een donut shop gevonden, screens en coordinaten komen nog.

Greets,

Mickey :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn alle interiors met de Place Manager te bereiken, mits je de coördinaten weet. Het ongebruikte savehouse (Of 'modern savehouse', zoals het ook wel genoemd wordt), staat nog niet op WikiGTA, maar volgens mij is dit de donutshop die je bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

De foto's werken niet meer, heb ze ook niet meer op me PC. WikiGTA heeft wel aardig wat foto's van interiors anders topic van Fireman bekijken voor de plaatjes ;) .

Edit

Even heel iets anders. We missen iets in het spel wat wel in de video te zien is. Namelijk het huis wat je op einde ziet van een trailer (trailer 2 volgens mij). Dit huis is er wel in San Andreas. Alleen de interieur niet wat wel in video te zien is. Heeft Rockstargames dit speciaal voor trailer aangepast? En nog een andere mogelijkheid is is dat het interieur wat mickey zei erbij hoort maar dat betwijfel ik.

Edit 2

Ik zal in de zomer lijst updaten met e.v.t. nieuwe foto's en uitgebreidere lijst. En Lantyz zei tegen mij dat hij hidden interior universe ook gaat updaten in de zomer. Dus dat belooft wat :engel: .

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Even heel iets anders. We missen iets in het spel wat wel in de video te zien is. Namelijk het huis wat je op einde ziet van een trailer (trailer 2 volgens mij). Dit huis is er wel in San Andreas. Alleen de interieur niet wat wel in video te zien is. Heeft Rockstargames dit speciaal voor trailer aangepast? En nog een andere mogelijkheid is is dat het interieur wat mickey zei erbij hoort maar dat betwijfel ik.

Bedoel je dit interieur (welke overigens uit de eerste trailer komt)?

interior7di.jpg

Het is een gebouw in de buurt van Madd Doggs Mansion. Ik heb er ooit iets over gelezen, maar kan me niet meer goed herinneren wat er mee was... De inrichting leek op een bestaand huis of iets dergelijks, ik zoek het op. Overigens kun je in de trailer de inrichting van buitenaf zien, wat niet zou kunnen als het een echt interior zou zijn.

En Lantyz zei tegen mij dat hij hidden interior universe ook gaat updaten in de zomer. Dus dat belooft wat :engel: .

Nu zit ik er aan vast, neem ik aan..? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je dit interieur (welke overigens uit de eerste trailer komt)?

interior7di.jpg

Het is een gebouw in de buurt van Madd Doggs Mansion. Ik heb er ooit iets over gelezen, maar kan me niet meer goed herinneren wat er mee was... De inrichting leek op een bestaand huis of iets dergelijks, ik zoek het op. Overigens kun je in de trailer de inrichting van buitenaf zien, wat niet zou kunnen als het een echt interior zou zijn.

Dat huis bedoel ik ja. Lantyz... toch wel opzig. Remember the San Fierro garage? Ook de buitenkant van interior zit erin. Dat is bij trailer niet echt het zelfde want je kijkt naar veraf. Maar het is wel een mogelijkheid.

Nu zit ik er aan vast, neem ik aan..? :puh:

Als je plakbaar bent wel ja ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat huis bedoel ik ja. Lantyz... toch wel opzig. Remember the San Fierro garage? Ook de buitenkant van interior zit erin. Dat is bij trailer niet echt het zelfde want je kijkt naar veraf. Maar het is wel een mogelijkheid.

Dat klopt wel, maar daar is het net andersom: Vanuit het interior kun je een deel van de buitenwereld zien (Net zoals je uit bijvoorbeeld Apartment 3C in GTAVC ook een deel van de straat kunt zien). Voor zover ik weet zijn er geen interiors die je van buitenaf kunt zien. Het lijkt er op dat dit interior ooit gewoon in K heeft gezeten (Of in ieder geval het gedeelte dat je door de ramen kunt zien), maar later is verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zitten de objecten gewoon nog in het gebouw (dus niet in een interior dus zoals je al zei). Maar dat ze die glazen solid hebben gemaakt i.p.v. transparant. Iemand misschien op onderzoek uitgaan d.m.v. MapEditor/Viewer?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...