Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Zijn er ook coordinaten van Big Smoke's Crack Palace?

Nog even iets anders, na de missie End of the Line ben ik naar de Crack Palace teruggegaan, en er zat precies zo'n gat in de muur als die ik gemaakt had met de SWAT tank.

Als ik erin loop val ik naar beneden in een blauwe massa, maar ik kan erin vliegen met de jetpack en dan zie ik een gele marker, alleen de vloer ervoor is niet solid dus ik kan er niet in lopen.

Weet iemand misschien wat het is?

crackpalace1ct8.th.png

crackpalace2kh5.th.png

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook coordinaten van Big Smoke's Crack Palace?

Nog even iets anders, na de missie End of the Line ben ik naar de Crack Palace teruggegaan, en er zat precies zo'n gat in de muur als die ik gemaakt had met de SWAT tank.

Als ik erin loop val ik naar beneden in een blauwe massa, maar ik kan erin vliegen met de jetpack en dan zie ik een gele marker, alleen de vloer ervoor is niet solid dus ik kan er niet in lopen.

Weet iemand misschien wat het is?

Dat gat waar jij doorheen gegaan bent, is een gat gemaakt door een SWAT Truck in de missie End of The Line. Misschien herinner je het wel als je hem gespeeld hebt, als je een ruimte binnen gaat komt er een SWAT truck door de muur daar is dat gat van. Meerdere mensen hebben dit ook al gevonden. Men zegt dat hier in dat 'binnenplaatsje' iets had moeten staan, maar dat dat weer geschrapt zou zijn. Wie zou het zeggen?! Check voor meer info >dit< topic!

----

En die Crack Palace, ik denk dat dat deze is:

B-Dup Crack Palace

X: 1523,544

Y: -51,0106

Z: 1002,131

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar hoe kom ik dan in de Crack Palace?

Edit: Die coordinaten zijn van de Crack Den waar je heen gaat met Ryder in Cleaning the Hood, maar ik bedoel dus de Crack Palace van Big Smoke in End of the Line.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar hoe kom ik dan in de Crack Palace?

Hoezo? Je zegt net zelf dat je na de missie End of the Line nog even daarheen bent geweest, dus je bent eral geweest. Je kan dus gewoon na de missie End of the Line daarheen, dat gat die je hebt gemaakt met die SWAT truck zit er dan nog. Dan kun je gewoon via de gele marker aan het einde van de gang het Crack Palace binnen.

En de coördinaten van Big Smoke zijn crack Palace weet ik niet, maar de gym waar je naar binnen moet voor die coördinaten is heel dichtbij Big Smoke zijn Crack palace.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Oke maar hoe kom ik dan in de Crack Palace?

Hoezo? Je zegt net zelf dat je na de missie End of the Line nog even daarheen bent geweest, dus je bent eral geweest. Je kan dus gewoon na de missie End of the Line daarheen, dat gat die je hebt gemaakt met die SWAT truck zit er dan nog. Dan kun je gewoon via de gele marker aan het einde van de gang het Crack Palace binnen.

En de coördinaten van Big Smoke zijn crack Palace weet ik niet, maar de gym waar je naar binnen moet voor die coördinaten is heel dichtbij Big Smoke zijn Crack palace.

Dat is het hem juist, die gele marker zit daar en zal wel ergens naar toen gaan maar ik kan er niet voor staan en ik kan er dus ook niet in lopen want de grond daar is niet solid

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen hoe ik aan die verboden tattoos geraak?

Ik speel GTA SA op PS2

Hier staat precies uitgelegd hoe je er op de PS2 versie alsnog aan komt, dit is wel Engels talig. Voorderest heb ik geen ervaring met PS2 Hidden interiors. Misschien Lantyz (Die er niet is)?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een beetje aan een teleporten vanaf het interior van de ganton gym, en toen kwam ik hier:

hiddeninterior4ow9.jpg

Het een stuk weg in Los Santos, dat blijkbaar ook als interior in het spel staat. :?

De coordinaten zijn:

x= 1678,875000

y= -1544,872000

z= 24,229290

Greets,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gevonden Mickey, ik denk dat stukje gebruikt wordt tijdens de cutscene waarbij je The Green Sabre ziet uit die garage rijden ofzo. Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel. Mickey... Misschien handig om precies hetzelfde te doen en teleporten en zie je het dan nogsteeds? Zoniet had je een glitch te pakken anders heb je echt interior gevonden :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst ook dat het niet klopte, en ik had daarom ook (zoals je al zei) me dood laten gaan en nog een keer naar die coordinaten geteleporteerd. En toen kwam ik weer op exact dezelfde plek uit. Ook nog iets bijzonders: De zon werkt hier ook, dus het word ook donker en dergelijke (meende ik te zien).

Greets,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook geprobeerd Mickey en je hebt gelijk. Maar ped's spawnen ook enzo. Hier zijn mijn screenshots met enkele rare dingen die je hier vind. Ik denk gewoon dat een deel van Los Santos ook zichtbaar is in interior (Om één of andere reden :bonk: ). En het is trouwens ook op gewoon normaal niveau van de spelwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...