Jump to content

De Sims 2 Gaan Het Maken


evilstefboy

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ACID

    5

  • Velaro

    4

  • Bassieboy35

    4

  • sancel

    3

Is het spel wel orgineel?

Omdat ik dit ook had met CALL OF DUTY 2 die ik ook niet orgineel had

jah, ik heb het met de originele disc geinstalleerd, dus het is zo raar dat ie het niet doet, want ik hoor heel veel mensen over *url*

Link to comment
Delen op andere websites

Een No-Cd-Crack is inderdaad legaal volgens de wet, maar kan makkelijk voor illegale doeleinden gebruikt worden en is daarom ongewenst op het forum. Alle links naar de betreffende sites zijn verwijderd.

Neem conctact op met de leverancier van het spel of EA Games, die helpen je wel verder. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik heb de sims 2 gaan het maken .

maar nu iedere keer als ik een bedrijf wil starten een winkel restaurant dan draai ik telkens verlies.

heb niet te veel mensen in dienst net wat ik nodig heb .

ik krijg het niet voor elkaar om winst te maken het loopt altijd fout.

mijn werknemers lopen in een keer weg terwijl ze wel het groene rondje boven zich hebben .

heeft iemand een idee om dit op te lossen.

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de prijzen hoger leggen. :Y

En ik zou aan de voor deur tuin kabouters zetten en die zo goedkoop mogelijk maken dan lok je veel mensen. :Y

En zo veel mogelijk zelf doen zonder werknemers. :Y

En stuur je ze dan niet naar huis ofzo? :?

Misschien werken ze te lang. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de prijzen hoger leggen. :Y

En ik zou aan de voor deur tuin kabouters zetten en die zo goedkoop mogelijk maken dan lok je veel mensen. :Y

En zo veel mogelijk zelf doen zonder werknemers. :Y

En stuur je ze dan niet naar huis ofzo? :?

Misschien werken ze te lang. :7

mijn vriend gebruikt telkens een code zodat de bolletjes weer groen worden.

maar ik zal het is proberen met andere dingen .

zelf doet hij ook veel neemt haast geen mensen aan .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je beter kunt beginnen om spullen te verkopen, omdat je bij een restaurant ook steeds eten moet aanvullen. Iig als er klanten je winkel in lopen probeer dan met ze te praten, als het goed is kun je dan ook aanklikken Verkopen - Verkooptruc, vaak koopt de klant dan sneller iets. Probeer ze tevreden te houden. Huur niet teveel personeel in (kost ook alleen maar geld) bouw alles langzaam op ^^

Link to comment
Delen op andere websites

NightFlower heb gelijk je moet eerst een winkel beginnen een restaurant lukt haast nooit uitzondering als je echt een goed ben in het spel door ervaring op de bouwen maar dat kost tijd.

Ik ben naar uren spelen best goed in spel maar ik lukt het net om gelijk een restaurant de open.

Maar heb het spel al tijd niet gespeelt.

Bewerkt: door thedutchrocks
Link to comment
Delen op andere websites

NightFlower heb gelijk je moet eerst een winkel beginnen een restaurant lukt haast nooit uitzondering als je echt een goed ben in het spel door ervaring op de bouwen maar dat kost tijd.

Ik ben naar uren spelen best goed in spel maar ik lukt het net om gelijk een restaurant de open.

Maar heb het spel al tijd niet gespeelt.

we gaan het is proberen allemaal en wie weet.

heb nu gewoon een winkel maar zelfs en zijn eentje dan nog is het lastig en dan heeft ie iets kleins

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik heb ook een vraag ik heb de sims 2 maar ik kan daar geen auto's terwijl die wel in de catalogus staan weet iemand hoe dat moet

Voor je een auto kan plaatsen moet je eerst een oprit plaatsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag ik heb de sims 2 maar ik kan daar geen auto's terwijl die wel in de catalogus staan weet iemand hoe dat moet

Voor je een auto kan plaatsen moet je eerst een oprit plaatsen. ;)

Inderdaad, om hier even wat meer over te vertellen: Je moet wel genoeg plek hebben, want de oprit neemt veel plek in. Als je een klein huis hebt, maar veel plek over, dan kan dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag ik heb de sims 2 maar ik kan daar geen auto's terwijl die wel in de catalogus staan weet iemand hoe dat moet

Voor je een auto kan plaatsen moet je eerst een oprit plaatsen. ;)

Inderdaad, om hier even wat meer over te vertellen: Je moet wel genoeg plek hebben, want de oprit neemt veel plek in. Als je een klein huis hebt, maar veel plek over, dan kan dat wel.

maar moet je dan gewoon tegels aan leggen of een bepaald type grond

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag ik heb de sims 2 maar ik kan daar geen auto's terwijl die wel in de catalogus staan weet iemand hoe dat moet

Voor je een auto kan plaatsen moet je eerst een oprit plaatsen. ;)

Inderdaad, om hier even wat meer over te vertellen: Je moet wel genoeg plek hebben, want de oprit neemt veel plek in. Als je een klein huis hebt, maar veel plek over, dan kan dat wel.

maar moet je dan gewoon tegels aan leggen of een bepaald type grond

Nee hoor, je kunt het gewoon op gras aanleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

trouwens een vriend van mij heeft ook de sims 2 huisdieren maar als hij die op start komt er een vakje met een rood kruisje erin te voorschijn wat moet hij nou doen?

hij gebruikt windows vista

Trouwens kun je dat ook met de sims 2 huisdieren die oprit

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...