Jump to content

Conceicao door het lint.


Jon-asses

Recommended Posts

Yo iedereen,

De belgen zullen er wel al van gehoord hebben, de Nederlanders misschien niet.

Maar bij de halve finale van de Belgische Beker is er bij de match Standard- Zulte Waregem iets heel bijzonders gebeurd.

Sergio Conceicao spuwde eerst in het gezicht van een tegenstander.

De scheidsrechter had niets gezien maar de lijnrechter wel.

De lijnrechter zegt het tegen de ref en een rode kaart volgt.

Conceicao is zo boos dat hij zijn truitje uittrekt en gewoon tegen de ref (Peter Vervecken) zijn gezicht propt.

Sergio Conceicao is naast het veld een sympathieke mens met een goed hart maar als hij op een voetbalveld is dan is hij niet meer te stoppen.

Nu vraag ik wat jullie daarvan vinden.

Ikzelf ben een hevige fan van Standard maar dat vind ik niet kunnen.

PS: Ik heb nog geen fotos kunnen vinden die volgen misschien later.

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt AmsterdamBoy! _O_

Zo nu kun je de situatie een beetje beter voorstellen.

Nu in de krant staat dat Conceicao zich doodschaamt.

Maar het ergste is dat hij de topper Standard-Anderlecht niet meespeeld :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je beter hier kunnen plaatsen, Jon-asses. Dat is namelijk een topic voor al het Voetbalnieuws. ;)

Ontopic: Volgens mij is Conceiçao ook aanvoerder van Standard Luik (Correct me if I'm wrong, ik ben ook maar een Nederlander... :puh: ), dus dat lijkt me een groot probleem voor Standard, gezien de stand in België. Ze kunnen namelijk ook nog kampioen worden. Als ik het goed heb hebben ze maar 1 punt achterstand op de koploper, dus het is redelijk dom van Conceiçao dat hij nu zo'n rode kaart pakt, want reken maar dat hem dit een dikke schorsing gaat opleveren...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je beter hier kunnen plaatsen, Jon-asses. Dat is namelijk een topic voor al het Voetbalnieuws. ;)

Ontopic: Volgens mij is Conceiçao ook aanvoerder van Standard Luik (Correct me if I'm wrong, ik ben ook maar een Nederlander... :puh: ), dus dat lijkt me een groot probleem voor Standard, gezien de stand in België. Ze kunnen namelijk ook nog kampioen worden. Als ik het goed heb hebben ze maar 1 punt achterstand op de koploper, dus het is redelijk dom van Conceiçao dat hij nu zo'n rode kaart pakt, want reken maar dat hem dit een dikke schorsing gaat opleveren...

Er valt niets te corigeren hoor alles klopt tot in de puntjes.

Alé, nu staan ze wel al 3 punten achter op Anderlecht (leider) maarja toen kon je dat nog niet weten.

Nu staat vast dat Sergio Conceicao het hele seizoen geshorst is!! :N

Terecht, maar voor ik als fan is dit wel hard aankomen hoor.

In zo een spannende titelstrijd de aanvoerder + Gouden schoen verliezen dat is echt erg!

Nu kan Standard het bijna vergeten voor kampioen te worden.

Want hun niveau ligt wel wat lager zonder Conceicao.

Conceicao heeft zich al grondig geexcusseert (of hoe het ook moet geschreven worden :puh: ) maar dat maakte geen verschil voor de schorsing.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Sergio Conceiçao is geschorst tot 11 augustus

di 11/04/06 - Het Sportcomité van de Belgische voetbalbond heeft Sergio Conceiçao, middenvelder bij Standard, voor vier en een halve maand geschorst. Dat is tot 11 augustus. Later op de avond kwam het nieuws dat Sergio Conceiçao ook volgend seizoen de kleuren van Standard zal verdedigen.

Sergio Conceiçao is dus effectief geschorst van 27 maart tot 11 augustus. De rest van de drie jaar schorsing is een voorwaardelijke straf.

Bron: Sporza.be

Geef je commentaar op de straf, is de straf te mild of moest het minder zijn?

Ikzelf vind dit een goede beslissing, ik ben wel een Standardfan maar nu zal Sergio wel leren uit zijn fouten :Y .

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Geef je commentaar op de straf, is de straf te mild of moest het minder zijn?

Ikzelf vind dit een goede beslissing, ik ben wel een Standardfan maar nu zal Sergio wel leren uit zijn fouten :Y .

Een goeie straf? Veel te licht!

Een tegenstander spuwen alleen al vind ik meer dan 5 jaar! En daarna ook zulk gedrag tegen de scheidsrechter is (vind ik) ook 2 jaar!

Bij elkaar dus 7 jaar schorsing! ( niet mis :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een goeie straf? Veel te licht!

Een tegenstander spuwen alleen al vind ik meer dan 5 jaar! En daarna ook zulk gedrag tegen de scheidsrechter is (vind ik) ook 2 jaar!

Bij elkaar dus 7 jaar schorsing! ( niet mis :puh: )

dat is wel overdreven :duh:

stabdaard lijdt nu al zo'n verlies zonder Conceicao :t

over 7 jaar is z'n carriere al bijna over :{

Link to comment
Delen op andere websites

Geef je commentaar op de straf, is de straf te mild of moest het minder zijn?

Ikzelf vind dit een goede beslissing, ik ben wel een Standardfan maar nu zal Sergio wel leren uit zijn fouten :Y .

Een goeie straf? Veel te licht!

Een tegenstander spuwen alleen al vind ik meer dan 5 jaar! En daarna ook zulk gedrag tegen de scheidsrechter is (vind ik) ook 2 jaar!

Bij elkaar dus 7 jaar schorsing! ( niet mis :puh: )

Je moet niet overdrijven hoor, 7 jaar dat is denk ik nog nooit gebruikt.

Trouwens hij blijft wel geschorst tot augustus das wel een tijdje hoor.

Als de sterspeler van jouw favoriete club geschorst wordt dan wil jij toch ook geen 7 jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...