Jump to content

-Niels- vs. Twenty Eyes


-Niels-

Recommended Posts

Onderwerp: Natuur - Bergen

Soort design: Signature

Size design: 400x150

Render: Nee (Gewoon zonder knippen en stuff)

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Ass soon as possible!

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb mijne klaar...ik lever de sig in, nadat jij hem hebt ingezonden! :)

Ik lever hem nu in, want ik moet zo weg.

Als jij je sig ook hebt ingeleverd, kan het stemmen beginnen.

Succes!

sigcontest5zf.jpg

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

Twenty Eyes

Jullie hebben allebei een heel mooi plaatje uitgekozen. Maar die van 20 vind ik toch wat mooier. Niels z'n pixelfont vind ik niet mooi, omdat hij zo groot is. Twenty Eyes z'n lijn vind ik wel leuk, alleen als ze op overlay stond zou ik het mooier vinden. Nu vind ik het een beetje afleiden. De scanlines vind ik bij allebei niet mooi, links bij die van 20 is het nog wel mooi, maar recht vind ik het echt te.

Link to comment
Delen op andere websites

Twenty Eyes

Jullie hebben allebei een heel mooi plaatje uitgekozen. Maar die van 20 vind ik toch wat mooier. Niels z'n pixelfont vind ik niet mooi, omdat hij zo groot is. Twenty Eyes z'n lijn vind ik wel leuk, alleen als ze op overlay stond zou ik het mooier vinden. Nu vind ik het een beetje afleiden. De scanlines vind ik bij allebei niet mooi, links bij die van 20 is het nog wel mooi, maar recht vind ik het echt te.

Sorry, maar druk druk druk dus: Same Comment

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat plaatje van -Niels- leuker (maar dat is eigen mening)

en ik vind ook de tekst er juist wel leuk passen.

En ik vind de tekst van Twenty Eyes wat onduidelijk.

Mijn stem gaat naar -Niels-

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Twenty Eyes.

Gaaf idee om die border hier en daar weg te gummen, alleen zou ik niet zoveel van die border weghalen. De letters passen perfect bij het plaatje en vallen niet teveel op.. Gewoon gaaf :Y .

Niels heeft ook een mooi plaatje. Die lichte strepen in de lucht en links in de hoek zijn een mooi detail. Misschien is het mooier om die scanlines weg te gummen bij de lucht, zoals Twenty Eyes heeft gedaan, zodat die lucht er nog meer uitspringt. Die letters vind ik helaas een beetje te dominant, ik vind ze een beetje te groot..

Allebei heel erg mooi, maar vanwege de letterkeuze gaat mijn stem naar Twenty Eyes.

Succes nog allebei..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...