Jump to content

"The Driver"


ViceSunshine

Recommended Posts

Heeft er iemand tips?

Met de sentinel is het al gelukt,

maar toen viel de stroom uit ==> daag malibu asset :-( .

Dus nu wil ik vragen of er nog iemand tips heeft? :$

1.Ik gebruik lieft GEEN auto's die ik ergens moet parkeren (tijdverlies).

2.Ik WIL wel cheats gebruiken maar geen die je dat stom venster geven.

thnx doc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb "The Driver" gisteren voor het eerst gehaald.

Mijn tips zijn:

Eerst goed oefenen met de sentinel vooral hoe je het snelst een bocht neemt.

Als je de missie doet achter Hilary blijven rijden, aan het einde van de race kun je twee bochten afsnijden,(voor de laatste brug en die erna richting de Malibu) aangezien Hilary de weg blijft volgen kun je hem net pakken.

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

'The Driver' is inderdaad 1 van de lastigste missies van Vice City. Hier vind je de beschrijving van WikiGTA: *KLIK*. Mocht het daarmee niet lukken, dan kan ik je nog 2 tips geven:

  • Je kunt proberen om zijn auto 'om te draaien'. Dit doe je door zijn achterkant in een bocht weg te duwen, waardoor zijn auto omgekeerd op de weg staat, waardoor hij tijdverlies oploopt. Dit is niet zo makkelijk, dus enige oefening is wel nodig. Een andere tip die er op lijkt, is hem afsnijden: Misschien dat hij tegen een lantaarnpaal of een muurtje aanrijdt, waardoor hij tijdverlies oploopt.
  • Mochen bovenstaande tips niet lukken, dan moet je dit doen: Veel oefenen.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je vertellen wat een zwak punt is van de auto van Hilary. Hij rijdt in een Sabre Turbo. Een Sabre Turbo kan slecht bochten nemen. Een Sabre Turbo is moeilijker te besturen dan een Sentinel. Jouw Sentinel mag dan wel minder snelheid hebben dan die Sabre Turbo op het rechte stuk. Die Sentinel kan betere bochten nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je vertellen wat een zwak punt is van de auto van Hilary. Hij rijdt in een Sabre Turbo. Een Sabre Turbo kan slecht bochten nemen. Een Sabre Turbo is moeilijker te besturen dan een Sentinel. Jouw Sentinel mag dan wel minder snelheid hebben dan die Sabre Turbo op het rechte stuk. Die Sentinel kan betere bochten nemen.

Ja,ik weet wel hoe een sentinel stuurt hoor ;)

Maar als ik hem eenmaal uit het oog verlies ben ik hem altijd kwijt,

nee,het ligt niet aan m'n driving skills :puh: ...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem op de pc,als hij je dan niet lukt kan je een savegame aanvraag doen. :)

Heb je hem niet op de pc of wil je hem zelf doen:Rij gewoon op je beste en trek je niet veel van je tegenstander aan,als je geluk hebt crasht hillary tegen aankomend verkeer,rij dan rustig verder en pas op voor de politie en je moet de race verder met gemak uitreiden en winnen.Dit lukt soms niet meteen dus dan moet je deze missie wel eens opnieuw proberen. :)

Veel succes :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de PIT Manouvre kent van San Andreas doe die. Oftewel: Rijd tegen zijn zijkantaan en duw zijn kont naar links of rechts. Of duw lekker die gast tegen een boom. Re goed, hij maakt ook fouten en remt bijna nooit. Doe rustig aan en het lukt je.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je nog sterker vertellen, het hoeft al niet meer. IK HEB DE MISSIE ZELF AL GEHAALD :dans:

Er staat hier ergens bovenin dat er als tip wordt gegeven dat je op de banden moet schieten en het was mij gelukt, allebei de achterbanden had ik geraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan deze missie ook 10x oefenen hoor, ik zeg toch dat niet dat je op zijn banden MOET gaan schieten.

Dat bepaal jij altijd zelf nog, ik heb ervoor gekozen om het wel te doen.

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...