Jump to content

Speel je GTA2 nog wel eens?


robber

Wie speelt er nog wel eens GTA 2?!  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie speelt er nog wel eens GTA 2?!

    • Jazeker
      18
    • Nee, nooit meer..
      12
    • GTA 3 of VC is beter
      12
    • Heb hem nog nooit gehad!
      5


Recommended Posts

Ja, het is niet moeilijk, maar ik moet je wel waarschuwen; GTA2 is niet echt... stabiel... Dus houd er rekening mee dat er wat problemen bij kunnen komen kijken...

's kijken... Om te beginnen de CD-rom invoeren en de GTA2 Manager openen > network;

TCP/IP verbinding;

bij Protocol Connection het IP van de host invoeren;

start network game;

Join (als je meedoet met een spel) of host (als je het spel zelf maakt);

Wachten tot al je tegenspelers in de lijst verschijnen;

wachten tot het spel begint, of (als je host) op start drukken;

heel belangrijk: Zolang het beeld zwart is, met je klavieren overal afblijven tot het spel daadwerkelijk start, want anders heb je een zeer verhoogde kans dat het spel vastloopt. En geloof me, dat is frustrerend!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    10

  • Le Freak

    5

  • 8-Ball

    4

  • Kakkerlak

    3

Ik ben nog nooit zonder codes bij de derde stad gekomen :(

Hoe kan je hem uit spelen dan??

Door alle missies gedaan te hebben?

Wat ik trouwens het leukste vind aan GTA 2, je bent er 4 keer zo lang mee bezig om uit te spelen dan bij GTA 3 :lol:

voor het 2 de level te inlocken heb je 1000000$ nodig en voor het derde 3000000$ nodig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

GTA 2 is veel beter vinnik speelde m op de basissgool toen ie net uitkwam :puh:...het is veel beter dan gta3 maar kan net niet tippen aan vc die is gewoon beter tog haalt dat 3d play de gta style er totaal af. GTA 2 kon ik egt uren lang spelen lekker mijntjes neerleggen ventjes afknalle btje beuken met auto's egt iets om je agresie los te late...dit zie ik bijna niet meer trug in gta 3 en vc het is gewoon minder leuk om mensen afteknallen(ookal kan je er koppen afrossen en ventjes 3 meter naar de pokke beuken t is neit hetzelfde) en ook de missies(sommige) zijn behoorlijk onzozel als je het mij vraagt....wel is het veel gaver om met autos te rijden en met motors....tog blijft GTA 2 tha bomb en ik denk ook dat ik dat nog steeds vind waneer sanandreas uitkomt aangezien deze ook weer 3personview is <_< wel leuk zijn de coowle extratjes...

ik moet zo ineens denken aan toen ik voor t eerst gta speelde gta londen was dat :puh: ik vond dat geluidje egt helemaal te gek in zon vaag autotje (((***La-La-La-La...Dap Dap Dap Dap...La-La-La-La Dap Dap Dap Dap***))) :rolleyes: :puh:

Grand theft Auto Rocks!!!!

Bewerkt: door Kakkerlak
Link to comment
Delen op andere websites

Jij verwoordt mijn mening over GTA2 wel aardig, dacht ik zo... Alleen vind ik niet dat je GTA III en hoger niet kan vergelijken met GTA2 of lager... Het zijn eigenlijk twee totaal verschillende speltypes. Ik ben ook nog altijd op en top GTA2fanaat. :)

Ow, Kakkerlak, niet dubbelposten (= twee berichten onder elkaar plaatsen) svp. Gebruik de EDIT-knop bovenaan ieder bericht om hem aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

doek dat? je mag tog wel 2 verschillende doen? :puh: maarjah...weet imand hoek online kan spelen? want volgensm ij zit multiplayer bneit bij het spel oinbegrepen :/ of ligt dit nou aan mij..ik heb illegale versie via kazaa gedownload dus het zou kunne dat het er bij mij neit bijzit :( t egte spel ie hier neit meer verkrijgbaar kan iemand mij aub helpen met het spel op windows XP te spelen?....want dan geeft ie een foutmeliding van die niet verzinden crap :/ op windows me doet ie het wel gewoon :/

Bewerkt: door Kakkerlak
Link to comment
Delen op andere websites

Met illegale versies mogen wij je niet helpen. Koop een legale, weet je zeker dat je geen gedonder hebt en 't kost maar €2,50, vandaag de dag. GTA2 is nog wel 's te vinden onder de 'koopjes', en hier en daar kan je hem ook bestellen.

Ow, en over het dubbelposten: Twee keer in één topic posten mag natuurlijk wel, maar niet twee posts van één persoon onder elkaar. Gebruik dan die EDIT knop om je laatste bericht aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Toen ik voor het eerst de GTA reeks ontdekte was ik verslaafd vooral aan GTA2 alles is gewoon goed aan de 'platte' game, en ja toen kwam Rockstar met 3D GTA... In het begin leuk maar je gaat weer verlangen, hetzelfde bij GTA: Vice City en San Andreas ik begin precies nu weer een beetje terug naar GTA2 te gaan... Maar nu wil ik niet zeggen dat GTA3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas niet leuk zijn, maar GTA2 heeft dat speciale gevoel en bij GTA3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas heb je ook een speciaal gevoel maar dat is een ander gevoel dat toch ook wel leuk is. Maar zoals ik al zei is GTA2 net even iets specialer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

that's the problem, cdrom is zo beschadigt dat ie het niet meer doet :S, ik had hem zo geïnstalleerd dat ie vanaf de harddisk speelde, maarja, ik wilde hem laatst nog ff spelen, kreeg ik dat ie de attractfiles nodig had, toen dacht ik ook, ik installeer hem gewoon opnieuw, maar toen ik de cdrom erin deed, gaf ie niet eens de autorun weer, en bij verkenner was ie ook niet herkent, dus nogmaals, kan iemand ze ff naar me toe zenden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...