Jump to content

hidden pack


ASPHALT

Recommended Posts

Help ik moet nog 2 Hidden packages dat zijn deze:

*plaatje*

*plaatje*

(kijk naar de rode pijl)

Waar kan ik ze precies vinden?

Nummer 1:

Deze ligt in een steegje waar je ook de missie 'Search And Rescue' moet doen (Salvatore zit hier dan) Achter twee vuilnis countainers.

Nummer 2:

Deze ligt in de bosjes bij het vliegveld. Loop er wat rond en dan vindt je hem wel ;) .

screen36kd5.png

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Tanks again ASPHALT 'k heb die in de bosjes bij het vliegveld gevonden,

die in het steegje heb ik blijkbaar al want hij lag er niet

Dus ik moet er nog steeds 1 maar ja welke weet ik dus niet

P.S. 'k speel LCS op de PS2 dus programma's of mods kan

ik niet gebruiken om hem te vinden

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen,

ik ben sinds woensdag aan het spelen en nu ben ik bezig met de hidden packages maar de plattegrond op de site laad niet de laatste dagen. Bij unique jumps en rampages en de rest wel maar de hidden packages link niet meer.

Ligt het aan mij of aan de site ???

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen,

ik ben sinds woensdag aan het spelen en nu ben ik bezig met de hidden packages maar de plattegrond op de site laad niet de laatste dagen. Bij unique jumps en rampages en de rest wel maar de hidden packages link niet meer.

Ligt het aan mij of aan de site ???

Volgens mij ligt het aan jou want bij mij laad de kaart perfect.

Nog even melden dat wanneer je denkt een foutje gevonden te hebben, je dat best hier kan posten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan er al weer bij, alleen niet rechtstreeks naar de kaart. Wel balen nu ik heb er 35 te pakken volgens stats van de 40 op Portland maar zelf heb ik er al 36 weg gekruist.

Net als in de voorgaande gta's is er vast geen mogelijkheid om te achterhalen welke je mist behalve ze allemaal nazoeken ???

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zelf ook alles nog eens na-gaan. Zelf gebruik ik een 'goedkope' kaart, op wikigta kun je een printvriendelijke versie downloaden, daar staan de bolletjes al op, en je kunt de kaart uitprinten, elke keer als je op die plek gekeken hebt en hij ligt er niet meer (dus je hebt hem gevonden) streep je hem weg. Zo blijft er op den duur een klein groepje over waar die hidden-package moet liggen. Die printvriendelijke versie kun je hier afdrukken, maar lees ook goed door hoe je moet afdrukken, dat gaat nogal op een manier die veel mensen vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat lukken ik heb kleurenkaart van andere site en weet waar ze allemaal liggen, is alleen zo irritant en gebeurt me altijd wel een keertje!

Daarom dacht ik ff checken of er een programmatje voor is. Goede aanvulling voor volgende GTA om een kaartje toe te voegen waarop ze alleen met stipjes aangeven waar je al een hidden package hebt gevonden. Verklappen ze niks en verdoe ik mijn tijd niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...