Jump to content

LCS kopen?


ViceSunshine

Recommended Posts

(...)Ik zou niet speciaal een PSP kopen voor LCS (ik heb dit wel gedaan maar had geen PS2)(...)

Ben je hier tevreden over? Ik zou dit namelijk ook wel doen... :Y

Als je al een PS2 hebt (of misschien van plan bent een PS3 te kopen), zou ik LCS gewoon voor PS2 kopen. Ik ben wel tevreden met mijn PSP maar ik vind het aanbod van de games niet echt denderend (meestal samenvattingen van PS2 spellen) en de games zijn duur.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)Ik zou niet speciaal een PSP kopen voor LCS (ik heb dit wel gedaan maar had geen PS2)(...)

Ben je hier tevreden over? Ik zou dit namelijk ook wel doen... :Y

Als je al een PS2 hebt (of misschien van plan bent een PS3 te kopen), zou ik LCS gewoon voor PS2 kopen. Ik ben wel tevreden met mijn PSP maar ik vind het aanbod van de games niet echt denderend (meestal samenvattingen van PS2 spellen) en de games zijn duur.

Ik heb geen enkele ps, enkel een pc. Valt dit dan aan te raden? Kostprijs is no problemo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen enkele ps, enkel een pc. Valt dit dan aan te raden? Kostprijs is no problemo

Het blijft natuurlijk nog altijd jouw keuze en bovendien zeg je dat de kostprijs geen probleem is dus ik zou hem dan kopen. Je hebt dan een technisch snufje dat games, films en muziek kan afspelen en waarop je foto's kan op bekijken. Bovendien zijn er ook internetopties dankzij het WLAN verbindingspunt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop alleen psp spellen als ze afgeprijsd zijn niet meer dan 20 euro betaal ik ervoor

Ik heb nog geen PlayStation Portable-spel rond de twintig euro in de winkelschappen zien liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop alleen psp spellen als ze afgeprijsd zijn niet meer dan 20 euro betaal ik ervoor

Ik heb nog geen PlayStation Portable-spel rond de twintig euro in de winkelschappen zien liggen.

Ik heb wel eens een spel van 19.99€ zien liggen, maarja, een topspel was het nu ook weer niet :D.

Ik vind dat de games in het algemeen verschrikkelijk duur zijn, heb net ff het geld op mijn rekening gechekked en er staat niet veel meer op. Ik heb 2 pc games (AoE3 en Colin Mc Rae Rally 05) gekocht en ben 79€ kwijt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van België en woon ook in België en bij ons in de winkels is GTA Liberty City Stories voor €30 te koop nu is mijn vraag: Is dit normaal of is hij nog niet helemaal afgewerkt of iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van België en woon ook in België en bij ons in de winkels is GTA Liberty City Stories voor €30 te koop nu is mijn vraag: Is dit normaal of is hij nog niet helemaal afgewerkt of iets anders?

Je bedoelt LCS voor de PS2 zeker? De PS2 versie is vanaf 9 juni te koop aan een budgetprice. De PSP-versie kost €49.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van België en woon ook in België en bij ons in de winkels is GTA Liberty City Stories voor €30 te koop nu is mijn vraag: Is dit normaal of is hij nog niet helemaal afgewerkt of iets anders?

Je bedoelt LCS voor de PS2 zeker? De PS2 versie is vanaf 9 juni te koop aan een budgetprice. De PSP-versie kost €49.

Ja inderdaad voor de ps2 maar is er iets aan??? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

ben echt wel blij dat hij maar 30 euro gaat kosten inplaats van 60, ik ga hem ook gelijk kopen, ben benieuwd of ze iets hebben verbeterd van de psp versie (ookal heb ik de psp versie nog nooit gespeeld :puh: )

Nee waarschijnlijk is er niets aan verbeterd.

Het is gewoon hetzelfde als op de sony psp.

Maar dan groter beeld en een groter cd-rommetje. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon hetzelfde als op de sony psp.

En de multiplayer dan? Dat is het enige waar de meeste gamers nu op wachten! Ik vraag me af he R* het heeft opgelost!

Maar dat is offtopic!

En verdant, volgensmij is dat een fout van die winkel! Vraag is of het de goeie versie is! En als hij ja zegt of je de multiplayer even mag proberen! Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...