Jump to content

PSV Kampioen


DJ-TQM

Recommended Posts

Het is hier alleen voor felicitaties te wensen aan de PSV-fans. We gaan hier geen hooligan party starten..

Er zit er ook een belg tussen , Timmy Simons. :puh:

En eindhoven ligt niet ver van mij vandaan.

Dus Feli.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een rasechte Ajax-fan, maar ik moet zeggen dat ik het knap vind dat PSV kampioen is geworden. Vanwege het feit dat er veel spelers na vorig seizoen vertrokken (Van Bommel, Vogel...), had bijna niemand dit verwacht. Erg knap dus dat PSV zo snel weer gewoon aan de top staat. :klap:

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken, is het spel van PSV. Ik vind dat PSV echt verschrikkelijk saai voetbal speelde, en redelijk vaak pas in de slotfase met 1 goal verschil wist te winnen. Maar goed, ook dat is kwaliteit, dus nogmaals :klap: .

Volgend seizoen is het hopelijk weer de beurt aan Ajax!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het Feyenoord niet lukte, want ik heb wel weer zin in een groot feest aan de Coolsingel.

Maar ik ben sportief, dus ik feliciteer alle PSV fans met de zege van PSV.

En natuurlijk feliciteer ik PSV zelf ook met hun goede prestatie's :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee geen felicitatie, ik hoop dat ze volgens seizoen degraderen. :duh::Y:schater:

AJAX4EVER

Post dan niet :cab:

Naja, ik ben hardstikke blij dat PSV kampioen is geworden. Na het vertrek van basisspelers Park, Lee, v Bommel, Vogel en Bouma was het heel rustig. "We" hebben alles goed opgevangen en we hebben alles snel voor elkaar gezorgt. Ik vond het eigenlijk wel een grote verrassing dat PSV Kampioen werd. AZ en Feyenoord hadden de betere papieren maar PSV lukt het elk jaar maar weer te kunnen opbrengen.

Met een nieuwe coach volgend seizoen ben ik zeer benieuwd hoe we het dan gaan doen. Gaat Jeson Colina weg? Omdat hij het zogenaamde vriendje van G. Hiddink was? Naja, bij deze voetballers:

GEFELICITEERD!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee geen felicitatie, ik hoop dat ze volgens seizoen degraderen. :duh::Y:schater:

AJAX4EVER

Post dan niet :cab:

In de begin post werd niet eens gevraagd om te feliciteren, en trouwens PSV is niet eens op eigen kracht kampioen geworden, ze hebben alleen maar spelers die eigendom zijn van inversterings maatschappijen omdat PSV te arm is om zelf spelers te kopen. :bonk:

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...