Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Tim

GTA1 downloaden via Rockstar Classics

Recommended Posts

GTA_K

Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee?

Svenie
Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee?

Het is gewoon een middeltje van Rockstar om je een e-mail te sturen waarin de laatste informatie van een game vermeld staat. Ik denk bijvoorbeeld dat je bij het eerstevolgende nieuwtje van GTA Chinatown Wars een e-mail krijgt toegestuurd. Maak je vooral geen zorgen, het is niet zo dat er opeens in zwart geklede mannen voor je deur zullen komen staan omdat je je adres hebt ingeven. Misschien is het wel handig om bij Age een leeftijd boven de 18 in te vullen want ik denk niet dat je GTA met een leeftijd daaronder kunt downloaden.

Edited by Svenie

~Lance Vance

Je kan gewoon allemaal onzin invullen. Maakt geen hol uit :puh: Maar als je je echte gegevens wilt invullen kan je dat best doen. Ze gaan er echt niks illegaals mee doen ofzo.

GTA Monster
Je kan gewoon allemaal onzin invullen. Maakt geen hol uit :puh: Maar als je je echte gegevens wilt invullen kan je dat best doen. Ze gaan er echt niks illegaals mee doen ofzo.

Of verstreken aan derden :D.

Flitskikker
*NOTE: The information you provide on this form may be collected even if you are not eligible to download the game

Je kunt ook de directe link gebruiken.

Mvg,

Flitskikker

xxRolie.

Ik ben um al aan het downloaden! :D

:dans:

_Night-Men_

ik heb gisteren gta2 gedownload en vandaag gta en ik kreeg ook geen mali maar ze willen prima! ik heb ze van die site van rockstar games

danny24

is gta 1 ook voor window vista als ik ga download ?

GTAIV14

Als ik met Google Chrome op submit klikte gebeurde er niets. Maar met Internet Explorer doet ie het wel.

Cheezburger

Bij mijn Chrome doet 'ie het wel, ben hem nu aan't downloaden. Zo spelen :dans:

Guardian1980

Ik heb 'm gedownload en uitgepakt. Nu wil ik Setup.exe openen, maar dat doet ie niet! Ik krijg een zandlopertje en dan niks meer. Zit ik soms het verkeerde bestandje te openen, dat iemand weet?

Jacky-2007

Uitvoeren als administrator en in XP service pack 2 modus in Vista en Windows 7 wil nogal eens helpen. ;)

Guardian1980

Helaas, doet ie ook niet :-( Maar in de tussentijd heb ik GTA 2 wel aan de praat gekregen, daar ga ik me maar eens op storten en dan probeer ik later 1 nog wel eens.

jolly

Misschien dan toch maar eens een fysieke versie aanschaffen :) voor dat weinige geld :D

Edited by jolly