Jump to content

"Interiors" van GTA3 in LCS


Miyamoto

Recommended Posts

Ik was met de Cheatdevice wat aan het "step trough wall"eren toen ik dacht : Laat ik wat van GTA3 onderzoeken. En van het een komt het andere...

Fuzz Ball

In een van de eerste missie's van GTA3 moet je hoeren naar een politiebal brengen genaamd "Fuzz Ball" . Tijdens die missie staan de deuren van het "old school" gebouw open zo dat je op een kleine opervlakte van hout kan staan. Dat stuk hout is er ook nog in LCS als je door de deuren gaat van hetzelfde gebouw(met cheatdevice, natuurlijk).

Mr. Wongs Laundrette

In de missie Cipriani's Chauffeur van GTA3 (ik hoef niet uit te leggen wie Cipriani is zeker?? :*D )

valt Tony aan met een baseball bat op een hoopje triads in Mr. Wongs Laundrette. In LCS is diezelfde wasserette niet zo opvallend maar ze is nog steeds op dezelfde plaats als je daar door de deuren gaat met cheatdevice kun je in die wasserette rondlopen van het interieur uit GTA3 zijn enkel de vloertegels overgeschoten.

Politie cel

In GTA3 is er ook een missie waar je een Japanner uit de cel moet bevrijden in het politie kantoor in Torrington, Stauton. Die cel kun je in met cheatdevice alleen zij de bloedsporen die er in GTA3 zaten weg.

Edit:

Claude's schuilplaatsen

Ik heb de oude schuilplaatsen van Claude onderzocht. In Portland kun je niet in de schuilplaats binnen via het deurtje met cheatdevice en ook niet in de garage(vreemd hé). In Shoreside Vale kun via die dubbele deur echter wél binnen in die schuilplaats, je kunt ook binnen in de garages. Ga met cheatdevice door de deur en je zit in die kamer bij de lift. Die drankautomaat en andere versierinkjes zijn wel weg, alleen de kamer zelf en de lift blijft over. In Stauton kun je in de oude garage én de lift!(met cheatdevice, voor de zoveelste keer)

Update:

Garages

In Liberty City zijn veel garages die vanbinnen "vast" zijn. Bijvoorbeeld: De garages in de villawijk in SSV.

Bedankt aan Mr. Vriecetti voor de info!

Bewerkt: door Miyamoto
Link to comment
Delen op andere websites

In Shoreside Vale kun via die dubbele deur echter wél binnen in die schuilplaats, je kunt ook binnen in de garages

jep, alleen dit werd ook gebruikt in een missie dus die is niet zo apart..

de rest is wel leuk gevonden.

Het rare is alleen dat heel veel garages een bodem hebben waar op je kan staan, ook al gaan ze in het spel nooit open.

ik vind het alleen jammer dat ze de plek waar het introfilmpje werd op genomen uit gta 3 is weggehaalt uit lcs.

EDIT

inmidles heb ik er wat screens van gemaakt:

souriside vale (ofzo iets) save huis uit gta 3:

screen111ua.pngscreen126ga.png

garagage die in een misie werd gebruik in gta 3 (portland)

screen191se.png

screen202jr.png

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...