Jump to content

-Niels- vs. Kraay


-Niels-

Recommended Posts

Onderwerp: Zelf weten

Soort design: Signature

Size design: max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Snel graag!! ^_^

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    9

  • Kraay

    5

  • The Mafia

    2

  • San_Andreas_Nigga

    1

Ik stem op -Niels-.

Ik vind de achtergrond van hem heel goed gelukt, alleen past de render er niet bij.

Daar had je misschien een render van The Matrix kunnen doen.

Die van Kraay is ook wel mooi, alleen jammer dat de render er zo groot in zit.

Je had misschien beter een size kunnen nemen van 350x150, dan hou je niet zoveel ruimte over.

De achtergrond heb je zeker weten wel goed gedaan.

Maar mijn stem gaat naar -Niels-.

Nog veel succes jongens. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Die van -Niels- is Premade.(Wou alleen ff laten weten)

Ja, daar heb je eigenlijk gelijk in, terwijl hij toch zelf in zijn beginpost gezegd heeft dat hij dat niet wou.. :{

Maar mijn stem gaat naar -Niels- Die heeft een mooiere achtergrond Die van Kraay is te vervaagd..

Het is ook de bedoeling dat de achtergrond er 'vervaagd' uitziet. Maar dat is natuurlijk je eigen mening ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die van -Niels- is Premade.(Wou alleen ff laten weten)

Ja, daar heb je eigenlijk gelijk in, terwijl hij toch zelf in zijn beginpost gezegd heeft dat hij dat niet wou.. :{

Maar mijn stem gaat naar -Niels- Die heeft een mooiere achtergrond Die van Kraay is te vervaagd..

Het is ook de bedoeling dat de achtergrond er 'vervaagd' uitziet. Maar dat is natuurlijk je eigen mening ;)

Premade is meen ik, de signature die je nog niet eerder in een battle hebt gebruikt.

Teminste dat zag ik RonaldVC ook een keer doen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Premade is meen ik, de signature die je nog niet eerder in een battle hebt gebruikt.

Teminste dat zag ik RonaldVC ook een keer doen! :)

Dus als ronald in de een put springt doe jij dat ook? :clown:

Maar volgens de regels:

Wat betekent Premade?

Premade daar bedoelen we mee, of je iets mag inzetten (design) wat je al eerder hebt gemaakt of iets dat je gewoon compleet nieuw moet gaan maken. Of het maakt jou niks uit in dat geval zet je ja/nee neer. In het voorbeeld staat Nee dus mag je niet een design inzetten wat eerder door jou is gemaakt.

Maar opzich maakt het mij nix uit, dus laten we gewoon verder gaan..Ok?

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Die van -Niels- is Premade.(Wou alleen ff laten weten)

Ja, daar heb je eigenlijk gelijk in, terwijl hij toch zelf in zijn beginpost gezegd heeft dat hij dat niet wou.. :{

Maar mijn stem gaat naar -Niels- Die heeft een mooiere achtergrond Die van Kraay is te vervaagd..

Het is ook de bedoeling dat de achtergrond er 'vervaagd' uitziet. Maar dat is natuurlijk je eigen mening ;)

Premade is meen ik, de signature die je nog niet eerder in een battle hebt gebruikt.

Teminste dat zag ik RonaldVC ook een keer doen! :)

Wat betekent Premade?

Premade daar bedoelen we mee, of je iets mag inzetten (design) wat je al eerder hebt gemaakt of iets dat je gewoon compleet nieuw moet gaan maken. Of het maakt jou niks uit in dat geval zet je ja/nee neer. In het voorbeeld staat Nee dus mag je niet een design inzetten wat eerder door jou is gemaakt.

Dus volgens mij mag je dan je sig die je nu gebruikt niet gebruiken.

Niettemin gaat mijn stem naar Niels, mooi keurige sig met perfecte achtergrond, alleen jammer van je render.

Ook de sig van Kraay mag er zijn, maar jou lettertype vind ik niet echt denderend, net een stem voor Niels dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...