Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de bestanden in mijn niet- aangepaste Gta Vice City : GTA3.img gehaald. Het zijn de bestanden: 'Banshee.txd' en 'Banshee.dff'. Je vind ze in de bijlage gelevert in deze post in een .rar (Winrar) pakket. Dit bestand open je met een programma zoals Winrar, deze kun je downloaden op 'deze' site. Als je het uitgepakt hebt vind je de daarvoor bestemde bestanden, deze moeten natuurlijk nog geplaatst worden in het spel zelf. Hiervoor kun je een GTA3.img tool voor gebruiken, neem bijvoorbeeld die van Jarno genaamd: 'MutliIMG'. Je kan hem 'hier' downloaden, je moet jezelf helaas wel even inloggen of registreern, daarvoor kun je natuurlijk gewooon je standaard Wachtwoord en inlog gegevens gebruiken die je hier ook hebt, want die site hoort uiteraard bij dit netwerk. Dan open je met het programma: 'MutliIMG' de Gta3.img in de GTAVC map in rockstargames : 'Program Files > Rockstar Games > GTA Vice City Models'. Dan ga je naar de taakbalk : 'Bewerken > Vinden'. Dan toets je Banshee in en dan word de oude Banshee.dff en Banshee.txd getoont. Dan selecteer je ze één voor eén en dan druk je met de rechtermuisknop op Replace. Dan kun je bladeren naar de bestanden die ik jou gegeven hebt en dan vervang je ze en klaar is de overdracht van oud naar Nieuw. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er nog wat wezen bijvoorbeeld dat ik de verkeerde heb mee gegeven laat het me even weten, dan kan ik altijd nog het correcte bestand aan je geven. In iedergeval Veel plezier ermee! :cya:

multiimg2gs2.th.png multiimgwe7.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

hartstikke bedankt _O_

alleen ik heb hem in Gta III gedaan en daarom wou ik hem ook alleen klopt het

dat de intereur wit is :-(

ik heb precies gedaan wat je me vertelde alleen de binnenkant is wit :?

hoe kan ik dat goed krijgen of is dat gewoon zo in Gta III alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hartstikke bedankt _O_

alleen ik heb hem in Gta III gedaan en daarom wou ik hem ook alleen klopt het

dat de intereur wit is :-(

ik heb precies gedaan wat je me vertelde alleen de binnenkant is wit :?

hoe kan ik dat goed krijgen of is dat gewoon zo in Gta III alvast bedankt :cya:

Ookal heb ik totaal geen verstand van modden, een auto uit GTA VC kun je volgens mij niet zomaar even GTA III zetten. Volgens mij kun je ergens in het modding gedeelte een tut vinden over hoe je auto's plaatst van de ene naar de andere GTA.

Ik heb even gezocht, dit gevonden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18153

Ps: Als je zoekt met de zoekfunctie kom je genoeg tegen!

-----------

Of je bedoelt dat je hem gewoon in de GTA3.img hebt gedaan, als de binnenkant wit is dan heb je niet niet goed gedaan met geloof ik de .txd file. Verijder hem en ga daan naar Commands > Add. En voeg het bestand weer toe, rebuild daarna je archief.

Link to comment
Delen op andere websites

Ookal heb ik totaal geen verstand van modden, een auto uit GTA VC kun je volgens mij niet zomaar even GTA III zetten. Volgens mij kun je ergens in het modding gedeelte een tut vinden over hoe je auto's plaatst van de ene naar de andere GTA.

Ik heb even gezocht, dit gevonden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18153

Ps: Als je zoekt met de zoekfunctie kom je genoeg tegen!

-----------

Of je bedoelt dat je hem gewoon in de GTA3.img hebt gedaan, als de binnenkant wit is dan heb je niet niet goed gedaan met geloof ik de .txd file. Verijder hem en ga daan naar Commands > Add. En voeg het bestand weer toe, rebuild daarna je archief.

Daar heb ik nog wat aan toe te voegen, in GTA III is het meestal ook handig als je je txd toevoegd aan txd.img.

Die kun je vinden in de map models.

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt :Y

maar het lukt gewoon niet :-(

ik voeg de txd van de banshee uit Gta vice city, aan Gta3.img en txd.img

en de dff die voeg ik natuurlijk aan Gta3.img

maar dan ga ik spelen want ik heb dan die banshee in me garage en dan doet hij het niet

hij is er gewoon niet en ik heb het wel goed gedaan (denk ik)

maar als ik de txd en de dff aan Gta.img alleen voeg dan doet hij het wel

alleen met wit interieur :duh:

zou het komen omdat die textures van die auto,s in Gta III met 8 bit zijn

want die Banshee uit Gta Vice city die zijn 16 bit??

Link to comment
Delen op andere websites

HET IS GELUKT!!!!!!!

bedankt Mickey ik had hem toen op vice city staan en niet gecompreseerd

ik wist niet dat het zo simpel was je moet het net maar even weten :puh:

nou ja nu dat het me toch lukt..

zou iemand dan de Stinger cheetah en de Infernus uit Gta Vice City voor me willen uploaden :)

alvast hartelijk dank _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nick het lijkt me in het vervolg een betere oplossing om je bestanden te backuppen daardoor hoef je niet telkens bestanden aan te vragen. Ik had van een paar dagen geleden nog het IMG programma aan staan dus ik kon ze je wel even geven. Je vind ze in de bijlage en zie de Quote hieronder van de uitleg die je echter al gelezen hebt neem ik aan. :Y

Je vind ze in de bijlage gelevert in deze post in een .rar (Winrar) pakket. Dit bestand open je met een programma zoals Winrar, deze kun je downloaden op 'deze' site. Als je het uitgepakt hebt vind je de daarvoor bestemde bestanden, deze moeten natuurlijk nog geplaatst worden in het spel zelf. Hiervoor kun je een GTA3.img tool voor gebruiken, neem bijvoorbeeld die van Jarno genaamd: 'MutliIMG'. Je kan hem 'hier' downloaden, je moet jezelf helaas wel even inloggen of registreern, daarvoor kun je natuurlijk gewooon je standaard Wachtwoord en inlog gegevens gebruiken die je hier ook hebt, want die site hoort uiteraard bij dit netwerk. Dan open je met het programma: 'MutliIMG' de Gta3.img in de GTAVC map in rockstargames : 'Program Files > Rockstar Games > GTA Vice City Models'. Dan ga je naar de taakbalk : 'Bewerken > Vinden'. Dan toets je Banshee in en dan word de oude Banshee.dff en Banshee.txd getoont. Dan selecteer je ze één voor eén en dan druk je met de rechtermuisknop op Replace. Dan kun je bladeren naar de bestanden die ik jou gegeven hebt en dan vervang je ze en klaar is de overdracht van oud naar Nieuw. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er nog wat wezen bijvoorbeeld dat ik de verkeerde heb mee gegeven laat het me even weten, dan kan ik altijd nog het correcte bestand aan je geven. In iedergeval Veel plezier ermee! :cya:

multiimg2gs2.th.png multiimgwe7.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij:

DATA/MAPS/vegas/vegasE.IPL

Voor mij posten :$

De orginele zonder mods aub,

Ik was aan het mappen, toen ik per ongeluk weg verwijderden, drukte kruiste en ja, moest nee zijn :cry:

Mvg, Vinewood

------------

Donwell, hier is het ID van de Rhino :).

432, rhino,
Bewerkt: door Vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je hier ook save games aanvragen??

Nee hoor, maakt helemaal niet uit. :D

Laat je maar eens goed gaan. :bier:

Oja voor ik het vergeet, de regels zijn aangepast, niet veel. Maar ze zijn toch aangepast.

De limiet van 2X per week posten is er niet meer. Nou mag je vrij vragen. Je moet er natuurlijk geen misbruik van maken. :bier:

Kan je hier ook save games aanvragen??

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hier kun je als ik het me niet vergis geen Savegames aanvragen alhoewel ik er geen problemen over maak als jij een savegame nodig hebt, ik heb bijna alle savegames die er maar zijn dus zeg maar even als je er 1 nodig hebt. Dit topic is dus bedoelt voor bestanden die te maken hebben met moddelen/texturen en dergelijken. Zeg maar even welke missie je nodig hebt dan komt hij er zo snel mogelijk aan! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...