Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

Nick het lijkt me in het vervolg een betere oplossing om je bestanden te backuppen daardoor hoef je niet telkens bestanden aan te vragen. Ik had van een paar dagen geleden nog het IMG programma aan staan dus ik kon ze je wel even geven. Je vind ze in de bijlage en zie de Quote hieronder van de uitleg die je echter al gelezen hebt neem ik aan. :Y

Je vind ze in de bijlage gelevert in deze post in een .rar (Winrar) pakket. Dit bestand open je met een programma zoals Winrar, deze kun je downloaden op 'deze' site. Als je het uitgepakt hebt vind je de daarvoor bestemde bestanden, deze moeten natuurlijk nog geplaatst worden in het spel zelf. Hiervoor kun je een GTA3.img tool voor gebruiken, neem bijvoorbeeld die van Jarno genaamd: 'MutliIMG'. Je kan hem 'hier' downloaden, je moet jezelf helaas wel even inloggen of registreern, daarvoor kun je natuurlijk gewooon je standaard Wachtwoord en inlog gegevens gebruiken die je hier ook hebt, want die site hoort uiteraard bij dit netwerk. Dan open je met het programma: 'MutliIMG' de Gta3.img in de GTAVC map in rockstargames : 'Program Files > Rockstar Games > GTA Vice City Models'. Dan ga je naar de taakbalk : 'Bewerken > Vinden'. Dan toets je Banshee in en dan word de oude Banshee.dff en Banshee.txd getoont. Dan selecteer je ze één voor eén en dan druk je met de rechtermuisknop op Replace. Dan kun je bladeren naar de bestanden die ik jou gegeven hebt en dan vervang je ze en klaar is de overdracht van oud naar Nieuw. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er nog wat wezen bijvoorbeeld dat ik de verkeerde heb mee gegeven laat het me even weten, dan kan ik altijd nog het correcte bestand aan je geven. In iedergeval Veel plezier ermee! :cya:

multiimg2gs2.th.png multiimgwe7.th.png

Hartstikke bedankt!! _O_ Summerbase

alleen ik wil die auto,s in Gta III hebben want ik heb geen Vice City op de PC

daarom wil ik zo graag die Cheetah en de Infernus enzo want die in Gta III vind ik maar bored :gaap:

ik snap wel dat je bestanden moet backuppen :puh: maar geeft niks.

nog bedankt :cya:

huh :? ik ontdek net dat er geen bijlage staat of ben ik nu gek :$

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de orginele bestanden voor je geupload:

ext_doors2:

http://rapidshare.de/files/29353521/ext_doors2.txd.html

ext_doors_old:

http://rapidshare.de/files/29353589/ext_doors_old.txd.html

Na het downloaden van de bestanden toevoegen aan de GTA3.img te vinden in de map models.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

De AT400-files uit de GTA3.IMG (SA/models/) en carcols.dat (SA/data/).

Heb namelijk de John Travolta-737 geinstalleert en bij de img al perongeluk 3 ipv 2 at400-bestanden verwijderd (geen idee welke) en de carcols.dat ging wel goed alleen heb dus niks gebackupt.

En als ik nu naar t vliegveld rijd slaat SA vast.

Bewerkt: door djpdjpnl
Link to comment
Delen op andere websites

De AT400-files uit de GTA3.IMG (SA/models/) en carcols.dat (SA/data/).

Heb namelijk de John Travolta-737 geinstalleert en bij de img al perongeluk 3 ipv 2 at400-bestanden verwijderd (geen idee welke) en de carcols.dat ging wel goed alleen heb dus niks gebackupt.

En als ik nu naar t vliegveld rijd slaat SA vast.

Voila:

at400.txd

at400.dff

carcols.dat

Veel plezier ermee!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

De AT400-files uit de GTA3.IMG (SA/models/) en carcols.dat (SA/data/).

Heb namelijk de John Travolta-737 geinstalleert en bij de img al perongeluk 3 ipv 2 at400-bestanden verwijderd (geen idee welke) en de carcols.dat ging wel goed alleen heb dus niks gebackupt.

En als ik nu naar t vliegveld rijd slaat SA vast.

Ik zoek ze wel even voor je...

thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het zo zijn dat er nog een 3e file is dat 'at400.*' heet?

Want nog steeds als ik een vliegveld op rijd crasht SA.

Volgens mij bestaan alleen de at400.dff en at400.txd. Voor de rest geen at400.* (in ieder geval niet in het gta3.img). Heb je misschien een andere verwijdert/bewerkt of wat dan ook? Die eronder staat misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Bewerkt: door djpdjpnl
Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Dat is niet zo zeker te zeggen. Aangezien jij je SA gemod hebt en anderen misschien ook verschild het aantal bestanden per gebruiker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Dat is niet zo zeker te zeggen. Aangezien jij je SA gemod hebt en anderen misschien ook verschild het aantal bestanden per gebruiker.

Alleen dat vliegtuig was gemod, nu weer gedemod zeg maar.

Dus ongemodereerde GTA-versies hebben die 16315 of meer/minder bestanden is de vraag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen dat vliegtuig was gemod, nu weer gedemod zeg maar.

Dus ongemodereerde GTA-versies hebben die 16315 of meer/minder bestanden is de vraag. ;)

Ik heb nog niet gemod, en ik heb 16297 bestanden. Maar ik heb ook versie 2 (weliswaar gedowngrate), misschien is er een verschil tussen versie één en versie twee?

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Dat is niet zo zeker te zeggen. Aangezien jij je SA gemod hebt en anderen misschien ook verschild het aantal bestanden per gebruiker.

Alleen dat vliegtuig was gemod, nu weer gedemod zeg maar.

Dus ongemodereerde GTA-versies hebben die 16315 of meer/minder bestanden is de vraag. ;)

Het hoeft niet perse aan de bestanden in je IMG Tool te liggen.

1 klein foutje in de gta.dat of in de main.scm zorgt al voor een crash!

Link to comment
Delen op andere websites

Yepsch, maar die bestanden heb ik dus niet hoeven te verranderen dus heb ik ook niet aangezeten. ;)

De bestanden die ik aangevraagd had waren alle bestande die ik verranderd heb.

Vrij logisch als ik het wil terugzetten, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...