Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen, als het te groot is hoor je dat vanzelf wel! Ik heb ze voor je gevonden kijk 'hier' maar eens. De map 'Maps' uit de map Data in de hoofdmap van Vice City. Dus: 'Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > Gta Vice City > Data > :MAPS:'. Het gaat dus om de map: ':MAPS:'. Ik wens je er veel plezier mee, en het zit verpakt in een winrar dus dat moet je even openen met Winrar! Mocht er nog iets wezen dat je nodig zou hebben zeg het maar hoor! :Y

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens even kiijken ;)

Geupload!

Link: http://www.megaupload.com/?d=71J3IMRB

Extra: Ik heb hem ingepakt met WinRar. Het bestand was 312MB dus toen ik het inpakte was het ruim 120MB dus lekker, je kunt het gewoon uitpakken met Winrar en daarna gewoon weer in de map 'Lockaal station (meestal C:) > ProgramFiels > Rockstar Games > GTA Vice City > Models'.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy3010 heeft hem ge-upload, want zij was al bezig met het uploaden voordat ik het door had. Ik was al bezig met uploaden, maar goed hoe sneller hoe beter lijkt mij dé credits gaan dus naar Dutchy3010. Het instaleren lijkt mij vrij simpel je pakt gewoon de .rar uit en die plaats je in deze map: 'Program Files > Rocktstar Games'. Zoals ik vernomen heb zijn het de originele bestanden in een .rar bestand die open je met Winrar die je 'hier' kunt downloaden. Ik hoop dat je er mee geholpen bent en dat je nu weer verder kunt!

Klik Hier voor de map Data! :)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

in iedergeval alebij bedankt voor jullie heeel snele reactie

en ik hoop dat jullie nog veel mensen zullen helpen en dat jullie zelf ook geholpen zullen worden

:cya: nu ga ik mijn voor een laatste keer afmelden van gtaforum en de lange weg die ik hier op gtaforum heb meegemaakt beeindigen

:cya: zo als ze hier zeggen : salu

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

heeft iemand voor mij de player.dff?

alvast bedankt, later

Tuurlijk die heb ik wel, ik heb hem even voor je gepload:

http://rapidshare.de/files/30677340/player.dff.html

Je moet hem na het downloaden weer toevoegen aan de GTA3.img. Dit kan door het progamma op te starten en dan naar commands > add te gaan. DE player.dff toevoegen en dan naar commands > rebuild archive. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...