Jump to content

Welke club wint de Ere Divisie 04/05?


[XII]RazoR

Recommended Posts

  • 3 weken later...

1 Feyenoord

2 PSV

3 Ajax

:D

goue gids;

1 VVV

2 Volendam

3 Fc DORDRECHT!!!! ( DORDTENAREN OLE OLE OLE!!! GLOOOHOOOORIAA ALEMAAL K*NK*R H**R*N..... schreeuwen ze altijd bij de hooligans van dordt maar ik erger me er aan..... :angry: )

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn we optimistische 5e plaats :lol:

nou ik denk dat we Ajax niet eerder tegenkomen dan de 7e plaats die klap die ze tegen Bayern hebben opgelopen komt ze denk ik nooit meer te boven

Ze hebben wel eens grotere klappen gekregen maar ook gegeven! dus dat komt wel goed

Link to comment
Delen op andere websites

dan ben ik blind tim13? :o

ajax laat alle belangrijke punten liggen, tegen psv, ze wisten geeneens hoe ze met alle ruimte die ze kregen om moesten gaan.. kom op zeg... ze zitten in de eredivisie en kunnen geeneens hun ruimte benutten waardoor ze verliezen...

Zoals het er nu al naar uit ziet, komt nac boven ajax en ajax zo rond de 8e positie...

maar ajax deelt zeker geen klappen uit..

Link to comment
Delen op andere websites

RazoR,Oct 27 2004, 10:41 PM] dan ben ik blind tim13? :o

ajax laat alle belangrijke punten liggen, tegen psv, ze wisten geeneens hoe ze met alle ruimte die ze kregen om moesten gaan.. kom op zeg... ze zitten in de eredivisie en kunnen geeneens hun ruimte benutten waardoor ze verliezen...

Zoals het er nu al naar uit ziet, komt nac boven ajax en ajax zo rond de 8e positie...

maar ajax deelt zeker geen klappen uit..

Uhm Ajax komt hier heus wel bovenop, je bent zo'n zielige supporter van een andere club dan gaan je maar andere suporters afzeiken <_< Ajax heeft ooit nog eens een genade klas uitgedeeld 1972: 8-0 tegen PSV

1995 5-2 bayern munchen, een paar jaar geleden: 6-1 tegen feijenoord! :lol: Dus wat lul je dat Ajax geen klappen uit deeld Ajax al 30 jaar lands kampioen dus niet zeiken feijenoord of psv hebben het meer mee dit seizoen bij ajax

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...