Jump to content

Feyenoord Vs Ajax


Warrior

Recommended Posts

Je maakt mijn club belachelijk.

Ajax was een Griekse Held(geen god)

****************** -Op verzoek van .Levi. negatieve/brutale opmerking verwijderd-

Daarnaast maakt Feyenoord geen enkele kans zoals altijd.

Nu hoop ik nog meer dat Ajax feyenoord verslaat!!

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Stuur die batties van vak410 maar dan.F'noord moet en zal winnen.Ajax is ook schoonmaak middel ;).Die griekse held zal ook wel een battie zijn geweest.Moet ik bang zijn voor jou bibber bibber. Ik ben tenminste een kakkerlak met stijl.

>>> Door .Levi.: Topic titel veranderd. Houd het voor iedereen leuk. Door dit soort dingen komen er weer ruzies. @Goliat.: Dat brutale gedrag voor je houden.

ON-topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er morgen winnen ik denk persoonlijk F'noord want alle doelpunten van Ajax vorige keer waren verdedigings foutjes.Dus ik denk en ik hoop dat F'noord gaat winnen.

De 1-2 en 3-2 Nederlagen van Ajax waren ook Verdediging foutjes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stuur die batties van vak410 maar dan.F'noord moet en zal winnen.Ajax is ook schoonmaak middel ;).Die griekse held zal ook wel een battie zijn geweest.Moet ik bang zijn voor jou bibber bibber. Ik ben tenminste een kakkerlak met stijl.

****************** -Op verzoek van .Levi. negatieve/brutale opmerking verwijderd-

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Stuur die batties van vak410 maar dan.F'noord moet en zal winnen.Ajax is ook schoonmaak middel ;).Die griekse held zal ook wel een battie zijn geweest.Moet ik bang zijn voor jou bibber bibber. Ik ben tenminste een kakkerlak met stijl.

****************** -Op verzoek van .Levi. negatieve/brutale opmerking verwijderd-

Kom op laten we maar hier rustig doen ik wil niet dat je 20% krijgt.

Ik ben ook boos op hem maar ik ga er maar niet aan beginnen.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses aan de gene die ik heb uit gescholden:Goliat en Amsterdamboy. Ik hoop dat jullie me vergeven.We vechten het morgen wel op het veld uit.

_O__O__O_ FEYENOORD!! _O__O__O_

Goed :)

Ontopic:

Zelf denk dat Ajax met een magere cijfers gaat winnen (1-2).

Als Feyenoord 1 of 2 doelpunten verschil wint zijn als nog niet door.

Dus Feyenoord zou wel 4-0 moeten winnen.

Als wij 1 keer scoren moeten ze 5 keer.

Dat wordt moeilijk voor hun.

Link to comment
Delen op andere websites

Had al verwacht dat Ajax zou winnen... tenminste, ik ben voor ajax.. dat ze door waren, vond ik al zeker, maar wist niet of ajax zou winnen over verliezen, ik bedoel: het is vandaag wel in de kuip eej!

De (bad)Kuip is juist een voordeel, wat is er nou leuker dan irritante Rotterdammertjes die altijd een middelvinger opsteken als Ajax heeft gescoord, sportief een mokerslag te geven. :puh:

En gelukkig is Mitea weer helemaal terug, hij kreeg aan het begin van dit seizoen een zware blessure dus als iemand het verdient om in een (al haast lege) kuip te scoren dan is hij het wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...