Jump to content

Robben vs. Van Persie


Thabit

Robben versus Van Persie  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is beter?

    • Arjen Robben
      24
    • Robin van Persie
      11


Recommended Posts

Bedoeling van de playerbattles

Leden kunnen hun mening geven over wie beter is dan wie, ZEG ER OOK BIJ WAAROM JE DIE SPELER BETER VIND.

Elke 3 weken een nieuw topic ;) .

Robben:

robben.jpg

v. Persie

53130.jpg

vote!

Ik stem voor Arjen Robben, ondanks dat hij zoveel schwalbe's maakt is hij beter met de bal, hij is erg handig. Dribbelactie, naar binnen draaien, steekpass en Drogba kan hem erin schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook op Robben gestemd! Hij kan met zijn individuele acties net even de wedstrijd openbreken.. van Persie daarentegen niet volgens mij...

al is van persie wel knapper :puh: (sorry, dat was ff offtopic :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

100% zeker Robben, omdat: hij echt mooie acties maakt, individueel is hij erg goed, maar hij is ook een goede teamspeler.

IK BEN ECHT EEN HEEL GROOT FAN VAN HEM

ik weet ook wel 2 spelers voor de volgende Farfan vs Huntelaar of Henry vs Ronaldinho

>>> Door NandroDavids: Reclame voor je Gang mag in je signature, maar doe dit niet in je posts...<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga toch echt voor ARJEN ROBBEN, zijn dribbels zijn zo mooi, dat word een echte wereldster, van persie steekt er als voetballer bij arsenal er niet bovenuit, maar toch goed van hem dat ie bij arsenal speelt

Link to comment
Delen op andere websites

Het was lastig om te kiezen tussen Arjen Robben en Robin van Persie, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Robin van Persie.

Ik vind het allebei hele goede voetballers, met een goede techniek en een goede passeerbeweging. Wat dat betreft vind ik Robben en Van Persie ongeveer gelijkwaardig. Maar qua karakter vind ik Arjen Robben een verschrikkelijk irritant ventje: Hij is arrogant, en maakt veel schwalbes. Van Persie daarentegen is een sterke speler: Bij Feyenoord weggejouwd, maar nu wel een basisplaats bij Arsenal. Daarom kies ik voor Robin van Persie.

Leuk topic Thabit. :klap: Laten we hopen dat deze niet wegzakt in de diepten van het Sport Forum... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele moeilijke keuze in zo'n mooi topic, Thabit. :puh:

Ik denk dat ik op Arjen Robben stem. Heb nog niet gestemd, maar hier zijn mijn volgende argumenten. Ik vind Robben zeer sterk aan de bal, maakt vaak een nep-overtreding (zwalbe). Dat doet hij zo goed, dat soms andere spelers een kaart krijgen. Verder is hij snel, passeert makkelijk een man en haalt de achterlijn om een perfecte voorzet te geven. Arjen Robben is regelmatig geblesseert, in tegenstelling tot Robin van Persie. Robin van Persie is bijna altijd fit, scoort veel is is belangrijk voor het team. Samen met Henry is hij geweldig voor in, scoren, pasen en doen alles makkelijk samen. Dit alles vormt een moeilijke keuze. Toch heb ik voor Arjen Robben gekozen. Internationaal doet hij het ook iets beter dan van Persie (Nederlands elftal enzovoort). Stem: Arjen Robben.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze spelers ken ik niet zo goed,maar van Robben heb ik idd wel al gehoord.Dus mijn stem gaat naar Arjen Robben..Waarom?Ik heb Robben eens aan het werk gezien,hij heeft heel mooie acties en een bijzondere techniek vind ik zelf. :)

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Robbin Van Persie!

Waarom, in het eerst opzicht vind ik Robben beter maar wat ik een veel te groot minpunt van hem vind is zijn blesuregevoeligheid maar ook dat hij zich veel te snel laat vallen na een kleine/geen overtreding. Dit ontsierd hem in mijn ogen voor de rest is hij top!

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor Arjen Robben omdat hij snel is en een goede actie in huis heeft. Hij heeft ook een mooie traptechniek in huis. Robin Van Persie vind ik ook een goede voetballer maar het oogt net wat minder dan bij Arjen Robben. Dus mijn stem gaat naar Arjen Robben

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...