Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Oui. We. Wiiiiiiiiii...

Vind het wel leuke naam; "mommy, can I get a Wii?!". Maaja, daar hebben we er nog wel een paar van.

Kan niet wachten op de Wii, Red Steel en Super Smash Brawl gaan grootse titels worden als ik het zo zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Nintendo Wii komt in november 2006

Gerucht | 28 mei 2006 - Er is een heel sterk gerucht opgedoken dat de Nintendo Wii in november 2006 zou lanceren. Ondanks vele andere geruchten rond Nintendo haar nieuwste spelcomputer, is dit misschien nog wel het gerucht dat het meest serieus kan worden genomen. Wat is namelijk het geval? Paul Joffe van THQ, de man die aan een SpongeBob SquarePants-game werkt voor de Wii, heeft zijn mond per ongeluk voorbij gepraat.

In een interview besprak Joffe onder andere de game van Avatar: The Last Airbender, SpongeBob SquarePants en ''Cars'' voor de Wii. Na een heel gesprek over de releasedatum wist Joffe te melden dat deze drie games samen met de Wii zullen lanceren... in november.

''Paul: You know I think Quarter 3 - it may have gotten mixed up with the THQ financial year. It's THQ financial year Quarter 3, but it's fall.

N-Philes: So were looking for a launch date for both titles?

Paul: Yes. Avatar and Spongebob and Cars are all expected to launch with the Wii in November.''

Aangezien THQ een westers georiënteerd bedrijf is gokken we het erop dat Joffe het hier heeft over een Amerikaanse en/of Europese releasedatum van de Wii. Officieel heeft Nintendo alleen nog gezegd dat de Wii in het vierde kwartaal van 2006 moet lanceren, dus niks is nog zeker.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar is geen sprake van denk ik. Er werd altijd al geroepen dat de Nintendo Wii rond dezelfde datum als de PlayStation 3 zou verschijnen. Nintendo wil gewoon de consumenten, daarom is het de verstandigste keus om de Nintendo Wii eerder uit te brengen dan de PlayStation 3. Als ze de console later lanceren dan zou dat betekenen dat de consumenten eerder een Playstation 3 zouden kopen dan een Nintendo Wii, dat wil Ninty niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit klinkt wel heel betrouwbaar...

Nintendo gaat de Wii heus niet eerder uitbrengen om Sony te dwarsbomen hoor...

--------------------

Miyamoto geeft hints over Star Fox op Wii

Miyamoto heeft namelijk zo’n beetje een nieuwe Star Fox voor de Wii aangekondigd. De website NintendoGossip heeft namelijk gemeld dat Miyamoto in een interview met de Duitse website Gamefront interessante hints heeft gegeven.

Allereerst meldde Miyamoto iets over de mogelijkheden die de Wii-controller kan leveren voor een game als Star Fox. Hij legde uit hoe bijvoorbeeld vliegtuigen bestuurd kunnen worden of geschoten kan worden met de afstandsbediening. Maar wanneer de interviewer vroeg of ze op dit moment bezig waren met een Star Fox-game voor de Wii, vertelde Miyamoto dat hij niks voorspelt maar ook niks afschrijft

785641_610_1148888236913-starasa02.jpg

Het ligt dus voor de hand dat er een Star Fox-game voor de Wii zal komen, maar hoe het gaat spelen? Only time will tell.

Bron: GameZ

----------------

Ik vond de Gamecube games van Star Fox iets te simpel, mischien gericht op de wat simpele gamer?

Maar het was wel kwaliteit, ik denk ook de de remote in samenwerking met de nun-chuck zich prima voor deze game leent.

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer gelijk met de PS3, logisch dat Nintendo dat wil! Lekker de PS3 dwarsbomen!

De Wii wil niet eens concureren met de PS3, Nintendo wil een hele soort andere manier van game plezier, het wil de nadruk leggen op de game zelf en niet op de graphics. De Wii en de PS3 zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer gelijk met de PS3, logisch dat Nintendo dat wil! Lekker de PS3 dwarsbomen!

De Wii wil niet eens concureren met de PS3, Nintendo wil een hele soort andere manier van game plezier, het wil de nadruk leggen op de game zelf en niet op de graphics. De Wii en de PS3 zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.

Denk aan de marketing... Maar je hebt wel gelijk (was dat even vergeten :N ).

Star fox op de Gamecube vond ik altijd wel grappig, samen met mijn vrienden lekker kloten :sst: Kan wel een succes worden!

Link to comment
Delen op andere websites

200 euro, 300 euro...

Zijn punt is dus dat de Wii sowieso de goedkoopste word.. ;)

Cool dat Epic met Nintendo in gesprek is, ik zag gister bij GameKings wat ingame footage van Gears of War, en dat was echt super!

Dus als de Wii ook zo'n soort game krijgt, is dat helemaal top... :tu:

Krijgen we dat gezeik nu alweer?

De Wii kan geen goede graphics hebben?, Dit is ook een hele tijd een discussie geweest met de GameCube... :{

Ook zag ik ingame footage van Red Steel en Mario Galaxy,

Mario Galaxy knalde werkelijk van het scherm af! , Het was zo mooi, ook de beelden (hele korte maar toch) van Metroid 3 waren super!

Ik vind dit helemaal knap aangezien de Wii maar 2/3x betere hardware schijnt te hebben als de GameCube,

-------------------------

Capcom laat Wii links liggen

Zo gaan ze maar liefst 33 games uitbrengen voor de PS2, drie voor de PS3, 21 voor de PSP, één voor de Xbox, zes voor de Xbox 360, twee voor de GBA en tien voor de DS. De wii ontbreekt in het lijstje en we zullen dus nog een tijdje moeten wachten op een Capcom-titel voor de aankomende console van Nintendo.

Capcom wilde nog wel even toevoegen dat Resident Evil 4 alweer twee miljoen keer over de toonbank is gegaan en dus als een behoorlijk succes kan worden gezien. Zoals we weten heeft Capcom al aangegeven dat ze ook plannen hebben voor een Resident Evil voor de Wii, maar daar moeten we dus nog even geduld hebben.

Bron: GameZ

-----------------

Zeer verwarrend nieuws dit,

Eerst werd er nog verkondigd dat er een exclusieve Resident Evil zou komen voor de Wii en nu ineens niet meer.. :?

Als dit echt waar is, dan vind ik dit zeer teleurstellend aangezien niet alle Wii games met de Wii-mote gespeeld hoeven worden, Capcom kan ook gewoon de game maken met gebruik van de retro controller.

Echt jammer dit... :(

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gister bij gamekings ook assasin creek gezien? (of heette het nou anders?) Iig het was mooi!

Je zit in het verkeerde topic.. :cya:

Btw: het is Assassin's Creed, dat spel is idd heel erg mooi.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gister bij gamekings ook assasin creed gezien? (of heette het nou anders?) Iig het was mooi!

Jah idd een tof spel, alleen voor de Ps3... ;)

-------------------

Wii-games voor 60 euro in de winkel?

Wat meteen opvalt, zijn de prijzen voor de Wii-games: allebei € 59,99. Dat is hoger dan verwacht, want we gingen er allemaal van uit dat de games voor de Wii een stuk goedkoper zouden zijn. Het gaat hier om adviesprijzen maar dan nog is het even schrikken.

Sonic The Hedgehog (PS3): €67,99

World Snooker Championship 2007 (PS3): €73,99

Sonic Wild Fire (Wii): €59,99

Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii): €59,99

Laten we de PS3-games niet vergeten. Die zijn ook van een hoog prijskaartje voorzien, € 68,- voor Sonic the Hedgehog en maar liefst €74,- voor World Snooker Championship!

Bron: GameZ

----------

Dat is hoger dan verwacht, want we gingen er allemaal van uit dat de games voor de Wii een stuk goedkoper zouden zijn.

Ik weet niet wat die gast bedoelde, maare ik had juist hogere prijzen verwacht en vind dit niet te duur...

Voor een nieuwe Cube spel betaal je nu ook 60 dus mij hoor je niet klagen...

Offtopic:

Damn die prijzen van de Ps3 games zijn absurd! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn alleen de spellen van Sega, of andere ontwikkelaars ook die prijs aanhouden moeten we afwachten. Persoonlijk vindt ik €60,- een redelijke prijs, toch wel iets duurder dan verwacht. Maar als je het vergelijkt met een GameCube spel is het idd een goede prijs.

Bijna €75,- voor een enkel PS3 spelletje is wel net op de grens, als de Wii ongeveel €250,- gaat kosten kan je voor het geld dat je kwijt bent aan 1 PS3 en 1 spel, een Wii en 7 spellen. Maar ook dit zijn alleen prijzen van Sega, dus niet alle prijzen hoeven zo hoog te liggen.

-------------------------

Sony

  • PlayStation 3®
  • Spel

Totaal: €674,- (Bij een PS3 met 60GB harde schijf)

-------------------------

-------------------------

Nintendo

  • Wii®
  • Spel 1
  • Spel 2
  • Spel 3
  • Spel 4
  • Spel 5
  • Spel 6
  • Spel 7

Totaal: €670,- (Als de Wii €250,- kost)

-------------------------

Als ik zo kijkt lijkt het aantrekkelijker om de Wii te kopen, zeker als je niet van plan bent om een groot bedrag uit te geven. :)

--------------------------------------------------

Winnaars van E3-show bekend gemaakt

Nieuws | 1 juni 2006 - De winnaars van de E3-expo van dit jaar zijn bekend gemaakt door de Game Critics Awards. Een organisatie van 37 invloedrijke game-journalisten heeft de volgende hard- en software uitgekozen tot winnaar van de show.

BEST OF SHOW

Wii

(Nintendo)

BEST ORIGINAL GAME

Spore

(Maxis/Electronic Arts for PC)

BEST PC GAME

Spore

(Maxis/Electronic Arts for PC)

BEST CONSOLE GAME

Gears of War

(Epic Games / Microsoft Game Studios for Xbox 360)

BEST HANDHELD GAME

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

(Nintendo for Nintendo DS)

BEST HARDWARE

Wii

(Nintendo)

BEST ACTION GAME

Gears of War

(Epic Games / Microsoft Game Studios for Xbox 360)

BEST ACTION/ADVENTURE GAME

Assassin's Creed

(Ubisoft Montreal/Ubisoft for PlayStation 3)

BEST FIGHTING GAME

Heavenly Sword

(Ninja Theory / Sony Computer Entertainment for PlayStation 3)

BEST ROLE PLAYING GAME

Mass Effect

(Bioware / Microsoft Game Studios for Xbox 360)

BEST RACING GAME

Excite Truck

(Nintendo for Wii)

BEST SIMULATION GAME

Spore

(Maxis / Electronic Arts for PC)

BEST SPORTS GAME

Wii Sports

(Nintendo for Wii)

BEST STRATEGY GAME

Supreme Commander

(Gas Powered Games / THQ for PC)

BEST PUZZLE/TRIVIA/PARLOR GAME

Guitar Hero II

(Harmonix / Red Octane for PlayStation 2)

BEST ONLINE MULTIPLAYER GAME

Enemy Territory: Quake Wars

(Splash Damage/id/Activision for PC)

Bron: InsideGamer.

--------------------------------------------------

Wii: BEST OF SHOW, BEST HARDWARE, BEST RACING GAME, BEST SPORTS GAME

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...