Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Dat er geen Dolby ondersteuning bij zit kan me echt niets schelen. Ten eerste heb ik geen boxenset, ten tweede maakt het geluid me sowiiso niet echt uit. Zolang er überhaupt geluid bij zit vind ik het best.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er geen Dolby ondersteuning bij zit kan me echt niets schelen. Ten eerste heb ik geen boxenset, ten tweede maakt het geluid me sowiiso niet echt uit. Zolang er überhaupt geluid bij zit vind ik het best.

Zou je dan van die retro bliepjes willen die ook bij de eerste gameboy zaten? Een beetje realistich geluid is nooit verkeerd ;)

@ Eli R: Met de Wii-mote lijkt me Monkey Ball een geweldig spel! Zels met de Motion Sensor die op de PS3 zit lijkt het me al een hele ervaring! Ik denk zeker wel een Must have voor de Wii!

Link to comment
Delen op andere websites

@ Piet-Herr:

Een boxenset hoeft niet duur te zijn, voor € 100,- heb je al snel goed geluid om een game te spelen, dat merk je ook echt tijdens het spelen. Vaak kan het geluid het spelletje maken of kraken, probeer maar is een horror spel zonder geluid te spelen om maar een voorbeeld aan te geven. Maar het blijft uiteindelijk jouw mening en die respecteer ik. :)

-------------------------

Miyamoto eerst ook niet down met 'Wii'

Shigeru Miyamoto, de gamegoeroe van Nintendo, heeft tegenover CNN Money columnist Chris Morris laten weten eerst ook niet helemaal overtuigd te zijn door de naam Wii.

Voor Miyamoto behelste de naam Revolution prima waar Nintendo mee bezig was. Maar het is ook een naam die non-gamers (de doelgroep die Nintendo met de Wii wil bereiken) af kan schrikken. "Uiteindelijk vonden we dit vriendelijker en uitnodigender."

Miyamoto kon er ook wel even aan wennen overigens. Wii was al zes maanden voor de bekendmaking vastgelegd als definitieve naam voor de next console van Nintendo.

Miyamoto is niet zo verbaasd over de motion sensor in de PlayStation 3 controller. Het benadrukt in zijn ogen alleen maar dat Nintendo op de goede weg is. Daarnaast moet de concurrentie beducht zijn op een nieuwe functionaliteit, die Nintendo achter de hand houdt.

Chris Morris denkt aan de technologie, die het mogelijk maakt om je eigen smoelwerk in een Wii game te plakken. Het potje tennis tijdens de E3 persconferentie, waarbij Iwata, Miyamoto en Reggie File-Aime met gepersonaliseerde figuurtjes speelden, werkte eerst op de lachspieren. Maar zou het bij nader inzien niet een nieuwe Wii functionaliteit kunnen zijn? Miyamoto zegt voorlopig niets hierover.

Miyamoto schrok, wie niet?, van de prijs van de PS3. Hij was ervan op de hoogte dat Sony een hoge prijs wilde vragen voor de nieuwe console. Kan hieruit opgemaakt worden dat de Wii substantieel lager geprijsd zal worden? Wederom geen antwoord.

Het gevaar bestaat dat met een lage prijs de vraag het aanbod zal overtreffen. Nintendo weet - net als Microsoft - hoe funest tekorten kunnen zijn. De DS was op een bepaald moment niet aan te slepen in Japan, met als gevolg lege schappen. Miyamoto zegt dat Nintendo alles op alles moet zetten om dat met de Wii te voorkomen. Dit versterkt het vermoeden dat de Wii niet wereldwijd uitgebracht zal gaan worden.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

Die vetgedrukte stukjes zijn toch behoorlijk intressant. Behalve dat laatste dan, dat valt weer tegen. Ik blijf hopen op een wereld wijde launch. :D

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik let toch niet op dat geluid. Als de gameplay maar goed is en je een vorm herkent van de persoon/auto wie je in het spel bent. :clown: OK, de graphics moeten wel iets beter zijn dan de kubus, daar kan je (bij NFSU2) niet veel zien... (draw distance)

Link to comment
Delen op andere websites

Een boxenset hoeft niet duur te zijn, voor € 100,- heb je al snel goed geluid om een game te spelen, dat merk je ook echt tijdens het spelen. Vaak kan het geluid het spelletje maken of kraken, probeer maar is een horror spel zonder geluid te spelen om maar een voorbeeld aan te geven. Maar het blijft uiteindelijk jouw mening en die respecteer ik.

Een beetje geluid is inderdaad niet mis :) , maar ik vind 100 euro toch nog wel duur

Link to comment
Delen op andere websites

-------------------------

Wii in oktober op de markt?

Weinig games of consoles zijn zo rijk aan geruchten als de Wii. Nu komen twee Amerikaanse sites met het nieuws dat het ding in oktober al in de winkels zou komen te liggen.

Zowel Kotaku als The Gaming Age forums roepen te weten dat Nintendo's nieuwste speldoos in oktober op ons zal worden afgevuurd. Kotaku gooit zelfs nog even quotes van een 'mederwerker' in de strijd. Of het hier gaat om Reggie, Iwata of de schoonmaker vertelt het verhaal jammer genoeg niet.

Bron: GameZ

-------------------------

Het is en blijft een gerucht.. :D

-------------------------

Nintendo gaat dit jaar voor 6 miljoen

Zes miljoen wat? Zes miljoen verkochte Wii-consoles, en nog wel dit fiscale jaar. Het fiscale jaar 2006 loopt tot en met 31 maart 2007. Vanaf de release heeft Nintendo dus vijf maanden de tijd om dit aantal te behalen. Tevens verklaart het bedrijf het aantal verkochte games zo rond de 17 miljoen te zien, voor het begin van het nieuwe fiscale jaar. Gaat ze dit lukken? Ik denk het wel, als je het volgende bericht leest. Wat jullie?

Bron: GameZ

-------------------------

-------------------------

Wii hoogstens even duur als een Gamecube

In de Famitsu is verklaard dat de de Nintendo Wii bij de launch hoogstens 25.000 Yen zal kosten. Dit bevestigde Nintendo tijdens de presentatie van de jaarcijfers. Omgerekend is dat bedrag ongeveer 175 euro, maar zo gaat dat niet. De drie vorige consoles van Nintendo kostten eveneens 25.000 Yen. Zo ultra goedkoop is de Wii dus blijkbaar niet, mocht het de volle 25.000 worden, maar om het duur te noemen is ook niet helemaal correct.

Bron: GameZ

-------------------------

Mooi prijsje. :Y

-------------------------

Nintendo verwacht forse winstdaling

Nieuws | 25 mei 2006 - Nintendo verwacht dat de winst het lopende boekjaar met minstens 34 procent daalt. Daarvoor geeft het bedrijf verschillende redenen. Zo stijgt de koers van de Yen met als gevolg dat spelcomputers in het buitenland duurder worden.

Een andere reden is de komst van de Wii. Nintendo maakt hierdoor aanloopkosten, doordat veel consumenten wachten met het kopen van een nieuwe console totdat de Wii op de markt is. De toch al niet goed lopende GameCube loopt daardoor nog meer kopers mis.

Nintendo maakte ook cijfers bekend over het boekjaar 2005-2006. De winst steeg ten opzichte van het jaar er voor met twaalf procent en kwam uit op 98,4 miljard Yen (698 miljoen euro). Dit is te danken aan gunstige wisselkoerseffecten. De omzet slonk met 1,2% tot 509,2 miljard yen (3,56 miljard euro).

Bron: InsideGamer

-------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Wii hoogstens even duur als een Gamecube

In de Famitsu is verklaard dat de de Nintendo Wii bij de launch hoogstens 25.000 Yen zal kosten. Dit bevestigde Nintendo tijdens de presentatie van de jaarcijfers. Omgerekend is dat bedrag ongeveer 175 euro, maar zo gaat dat niet. De drie vorige consoles van Nintendo kostten eveneens 25.000 Yen. Zo ultra goedkoop is de Wii dus blijkbaar niet, mocht het de volle 25.000 worden, maar om het duur te noemen is ook niet helemaal correct.

Hoe duur was de Gamecube dan bij de release?

Link to comment
Delen op andere websites

Wii hoogstens even duur als een Gamecube

In de Famitsu is verklaard dat de de Nintendo Wii bij de launch hoogstens 25.000 Yen zal kosten. Dit bevestigde Nintendo tijdens de presentatie van de jaarcijfers. Omgerekend is dat bedrag ongeveer 175 euro, maar zo gaat dat niet. De drie vorige consoles van Nintendo kostten eveneens 25.000 Yen. Zo ultra goedkoop is de Wii dus blijkbaar niet, mocht het de volle 25.000 worden, maar om het duur te noemen is ook niet helemaal correct.

Hoe duur was de Gamecube dan bij de release?

Als het goed is rond de €200,- tot €250,-.

Ik denk ook dat de Wii in Europa rond de €200,- of misschien €250,- wordt verkocht. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Wii lijkt me een zeer leuke Console aan een niet zo hoge Prijs als de X-Box 360 en de Ps 3.Dat is positief natuurlijk.Misschien zijn de Graphics niet zo goed maar de Gameplay is belangrijker ; Ook dat als jij beweegt je in het spel ook beweegt vind ik wel leuk,zelf heb ik dit nog nooit gekend of gezien.Mocht ik een Wii mogen hebben,zeg ik zeker :Y !

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijke prijs is dat gewoon...

Ik vind dit een rieel bedrag voor een console niet te duur en niet te cheap (niet dat ik in ''te'' cheap geloof.. :*D )

Oktober al... :cab:

Hoe eerder hoe beter natuurlijk...

Ik wil met Zelda en Smash aan de slag!

Hoe duur worden de games ongeveer want in een interview op de E3 vertelde iemand van Nintendo dat het ongeveer hetzelfde word als de GameCube games...

-----------------------------------------------------

Ook Kenji Eno geïnteresseerd in Wii-controller

De maker van de game D2 en Real Sound begint nu met het ontwikkelen van een game voor de Nintendo Wii. Deze man staat al bekend om het maken van controversionele games en dus is het geen verassing dat Eno op de Wii ook weer los zal gaan op dit gebied.

Wat voor spel het gaat worden zei Eno niet, "ik denk dat ‘het’ daarvoor nog in een te vroeg stadium zit". Wat hij wel wou melden was dat hij samenwerkt met Fumito Ueda, de designer van Ico en The Shadow of the Collusus. Gaat goed komen denk ik…

Bron: GameZ

--------------------------------------------------

Cool ik vond Shadow of the Collusus, ook al zeer origineel! :)

--------------------------------------------------

Miyamoto was ook geen fan van naam 'Wii'

Er werd gevloekt en er werd hard gelachen om de nieuwe naam die Nintendo had verzonnen voor haar nieuwste console. Schitterde hij eerst nog onder de stoere noemer Revolution, werd hij plotseling omgedoopt tot Wii.

Dat dit gevloek zich niet beperkte tot ons gamers maar zelfs tot in de hoge gelederen van het Nintendo kamp ging wordt duidelijk uit een interview dat game-goeroe Shigeru Miyamoto heeft afgelegd met nieuwszender CNN. Ook geeft hij toe met pijn in het hart afscheid te hebben moeten nemen van de naam Revolution maar dat hij wel inziet dat die naam simpelweg mensen had weggejaagd en dat Wii uitnodigender is. Of dit besluit zijn vruchten af gaat werpen zullen we dit najaar zien wanneer de Wii wordt uitgebracht. Lees het hele interview met de vrolijke Jappaner hier.

Bron: CNN , GameZ

--------------------------------------------------

Wat een openbaring.. :cab::puh:

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Nintendo is op domeinen jacht / Wii gaat Singstar?

Het moge duidelijk zijn dat de mensen bij Nintendo druk bezig zijn met de lancering van hun nieuwste console; de Nintendo Wii. De mensen in Japan zijn nog druk bezig met de hardware, maar alle andere onderdelen van Nintendo moeten natuurlijk allerlei communicatie en marketing gaan regelen. Websites worden steeds belangrijker en Nintendo USA heeft er dan ook al een aardige hoeveelheid domeinnamen vastgelegd.

WiiSports.com

WiiKaraoke.com

WiiCooking.com

WiiPower.com

WiiLove.com

WiiVC.com

WiiWorld.com

WiiFamily.com

WiiFun.com

WiiMusic.com

WiiLife.com

WiiConnect24.com

WiiHistory.com

WiiStory.com

Wiiareone.com

WiiSchool.com

WiiNews.com

WiiMagazine.com

WiiBoys.com

WiiEarth.com

WiiBoys.com

WiiEarth.com

WiiMoney.com

WiiGirls.com

WiiFitness.com

WiiScience.com

WiiPuzzle.com

WiiChannel.com

WiiExecxutive.com

WiiGeneration.com

WiiActive24.com

WiiAnimation.com

WiiChallenger.com

WiiGetTogether.com

WiiManagement.co

WiiBreeding.com

WiiCountry.com

WiiLanguages.com

WiiScenario.com

WiiParents.com

WiiCreator.com

WiiAlive24.com

WiiJourney.com

WiiStudent.com

WiiVenture.com

WiiFitness.com

WiiPuzzle.com

WiiScience.com

WiiBeauty.com

ShallWii.com

Opvallend was de verschijning van WiiKaraoke.com in de lijst. Eerder versprak ik me al een keertje, toen ik de speaker in de Wii een microfoon noemde. Maar de geruchten rond een eventuele microfoon input in de Wii Controller bestaan al langer dan gisteren.

Dat de Nintendo Wii een microfoon zal krijgen, dat lijkt mij wel duidelijk. Zowel de Gamecube (Mario Party, Odama etc.) als de Nintendo DS (Nintendogs, Brain Age, Bomberman) bezitten een microfoon input. Bij de DS is deze ingebouwd, terwijl de Gamecube mic werkt middels een expansion.

Hoe dan ook, de registratie van Wii Karaoke is niet voor niets. Het is een hint naar een onvermijdelijke titel als je het mij vraagt.

Bron: Ownage.nl

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...