Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Ziet er goed uit! En je verglijking tussen de PS3 en Wii is wel goed! Maar de 360 is ook aantrekkelijk, vooral als je toppers als Oblivion en GRAW voor 30,- euro krijgt (en eventuwele prijsverlaging).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik vind het zelf geen handige controler, wat wel aan de controler goed is bijv als je hem draait dan draait je hand met het pistool/geweer mee. De controler kan erg snel reageren, op de bewegingen die je maakt.

De prijzen stja, een beetje duur, ik had het wel goedkoper verwacht. Maar na een paar jaar zullen die prijzen ook wel worden verlaagt. Maar dat zijn dan ook gelijk de nieuwe games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een heel verhaal geschreeven totdat ik prongelijk het tabblad weg klikte (Het ging over dat Wii temminste lef had met omdat ze een geheel andere console maaken in tegendeel van Sony en Microsoft :puh:) maar dat verhaal laat ik maar even achterwegen (het was best lang :( ) maar igg hou ik het bij dit:

EDIT:

Ik vind het zelf geen handige controler, wat wel aan de controler goed is bijv als je hem draait dan draait je hand met het pistool/geweer mee. De controler kan erg snel reageren, op de bewegingen die je maakt.

Dat licht aan de game niet aan de console en ik denk dat je dan in de game zelf ook wel kan instellen (Net als in PC Games hoe gevoelig de muis is)

Wii will rock you!!!

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een heel verhaal geschreeven totdat ik prongelijk het tabblad weg klikte (Het ging over dat Wii temminste lef had met omdat ze een geheel andere console maaken in tegendeel van Sony en Microsoft :puh:) maar dat verhaal laat ik maar even achterwegen (het was best lang :( ) maar igg hou ik het bij dit:

Wii will rock you!!!

Totaal anders? :bonk: Alleen de controller is anders de hardware is gewoon een kleine upgrade van de gamecube.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een heel verhaal geschreeven totdat ik prongelijk het tabblad weg klikte (Het ging over dat Wii temminste lef had met omdat ze een geheel andere console maaken in tegendeel van Sony en Microsoft :puh:) maar dat verhaal laat ik maar even achterwegen (het was best lang :( ) maar igg hou ik het bij dit:

Wii will rock you!!!

Totaal anders? :bonk: Alleen de controller is anders de hardware is gewoon een kleine upgrade van de gamecube.

Dan is het helemaal schandelijk voor Sony dat de Wii als BEST HARDWARE wordt benoemd voor de PS3. :schater:

Zo'n reactie kan niet anders dan van een fanboy (:kots:) zijn, de PS3 is gewoon een upgrade van de PS2 (Zelfs de controller is van design hetzelfde).

En de Wii is idd totaal anders dan de 2 andere next-gen consoles ja.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie begrijpen gewoon niet dat geeneen console het beste is dan is voor iedereen een andere console.

Voorlopig ben jij degene die hier komt om de Wii af te kraken, bij positief nieuws ga je negatief over de Wii posten. Bij negatief nieuws kom je dat nog even benadrukken, ik denk eerder dat jij hier iets niet begrijpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie begrijpen gewoon niet dat geeneen console het beste is dan is voor iedereen een andere console.

Voorlopig ben jij degene die hier komt om de Wii af te kraken, bij positief nieuws ga je negatief over de Wii posten. Bij negatief nieuws kom je dat nog even benadrukken, ik denk eerder dat jij hier iets niet begrijpt.

Positief nieuws voor jou kan voor mij een extra reden zijn hem niet te kopen....

Link to comment
Delen op andere websites

Mania dit worden toch wel echte fanboy tafarelen... :ch:

Ik vind het zelf geen handige controler, wat wel aan de controler goed is bijv als je hem draait dan draait je hand met het pistool/geweer mee. De controler kan erg snel reageren, op de bewegingen die je maakt.

Dat instellen, zie ik niet zo gauw gebeuren...

Mensen die al met de Wii-mote hebben gespeeld vertelde dat je gewoon heel rustig moet bewegen, tis ff wennen maar dat maakt t alleen maar leuker!

De Wii heeft de E3 geownd!

Ik zie de Wii nog wel de console war van Sony winnen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

«--------------------------------------------------»

Wii op 6 november in Europa

Gerucht | 2 juni 2006 - Het lijkt er steeds sterker op dat de Nintendo Wii toch echt in november gaat lanceren in Europa. Eerder versprak een medewerker van THQ zich hier al over, maar nu berichten ook enkele andere invloedrijke bronnen dat de next-gen spelcomputer van Nintendo in november gaat 'launchen'.

Zo is er het gadgetmagazine T3, wat uitgegeven is door de dezelfde uitgever als het vakblad EDGE. T3 bericht dat de Wii 6 november 2006 in Europa verschijnt. Deze informatie zou men persoonlijk van Nintendo hebben doorgekregen.

T3 is echter niet de enige. De website MCVUK komt eveneens met het nieuws dat de Wii tussen 3 en 10 november lanceert. Dit is eerder dan de PlayStation 3, die op 17 november 2006 op de Europese markt verschijnt.

Officieel heeft Nintendo alleen nog aangegeven dat de Wii in het vierde kwartaal van 2006 officieel moet lanceren. We hopen zo snel mogelijk meer duidelijkheid te krijgen.

Bron: InsideGamer

«--------------------------------------------------»

«--------------------------------------------------»

Meer info van Wii's Connect24-functie

Nieuws | 2 juni 2006 - Satoru Iwata, de president van Nintendo, heeft meer informatie vrijgegeven met betrekking tot de Connect24-functie van de Nintendo Wii. Deze functie is op de afgelopen E3 voorgesteld, en zorgt er voor dat verschillende online taken kunnen 24 uur per dag kunnen worden uitgevoerd, zelfs terwijl de Wii uit staat.

Nu heeft Satoru Iwata aangegeven dat Connect24 ook gaat worden gebruikt om demo-versies van spellen naar de Nintendo DS te sturen. Zodra je de Wii uit zet kan Nintendo deze data naar je Wii sturen. Als de download klaar is gaat er een lampje op de Wii knipperen. Je zet je Wii aan en ziet vervolgens dat er één of meerdere DS-demo's naar je Wii zijn gedownload. Deze kun je via de draadloze mogelijkheden van de Wii naar je DS sturen.

De Nintendo-topman hoopt dat consumenten hierdoor ook hun Wii gebruiken als er bijvoorbeeld geen recent topspel is verschenen wat de consument aanspreekt. Daarnaast vind Iwata dat het eveneens een aardige mogelijkheid is om andere games onder de aandacht te brengen.

Bron: InsideGamer

«--------------------------------------------------»

«--------------------------------------------------»

Eerste informatie van Heroes komt eind juni

Nieuws | 2 juni 2006 - Ontwikkelaar Grasshopper, bekend van onder andere Killer 7 en Blood+ One Night Kiss (die laatste is alleen voor Japan), gaat eind deze maand de eerste informatie van haar eerste Wii-game, Heroes, bekend maken.

Oorspronkelijk zou Heroes al op de E3 worden getoond. Navraag van verschillende websites leerde dat ze bij Grasshopper ook nog niet helemaal wisten waarom de game niet is getoond, waarschijnlijk vanwege miscommunicatie tussen verschillende bedrijven die met het project verbonden zijn. Maar nu is het dus zeker: Grasshopper laat Heroes eind deze maand zien.

Wat we weten van Heroes? Nog helemaal niks. De titel zal ongetwijfeld doelen op een spel met één of meerdere superhelden in de hoofdrol, maar verder kunnen we alleen nog maar speculeren.

Bron: InsideGamer

«--------------------------------------------------»

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...